Ik bezig een wordpress over te zetten. De permalink doen het niet. De .htaccess file staat wel op de goede plaats. In post https://zakelijkforum.kpn.com/domeinnaam-online-webhosting-online-14/wordpress-htaccess-probleem-4172 staat iets over synchroniseren, maar in de huidige interface kan ik die optie niet terugvinden.
Hoe krijg ik dit wel voor elkaar.
Goedenavond Klaas, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Stap 1
Als je ingelogd bent in je Zelfserviceportaal selecteer dan bovenin bij 'Abonnement' je Webhosting Online pakket.
Stap 2
Klik op het tabje 'Websites'.
Stap 3
Onderin zie je al je domeinnamen. Klik op de domeinnaam die je moet hebben.
Stap 4
Klik op het icoontje met de aardbol en een oranje vlag: 'Website configuratie'.
Stap 5
Onder het tabje 'Algemeen' zie je onderaan de knop 'Httoegang synchroniseren'.
Mocht je er toch niet uitkomen, stuur in een privébericht je domeinnaam of het email waarmee je de clouddienten hebt geregisterd, dan kijk ik met je mee.
Stap 1
Als je ingelogd bent in je Zelfserviceportaal selecteer dan bovenin bij 'Abonnement' je Webhosting Online pakket.
Stap 2
Klik op het tabje 'Websites'.
Stap 3
Onderin zie je al je domeinnamen. Klik op de domeinnaam die je moet hebben.
Stap 4
Klik op het icoontje met de aardbol en een oranje vlag: 'Website configuratie'.
Stap 5
Onder het tabje 'Algemeen' zie je onderaan de knop 'Httoegang synchroniseren'.
Mocht je er toch niet uitkomen, stuur in een privébericht je domeinnaam of het email waarmee je de clouddienten hebt geregisterd, dan kijk ik met je mee.
Thanks, ik heb hem gevonden (en hij werkt). Bleek dat ik in de linkerbovenhoek ook Webhosting Online Linux 2 moest selecteren in plaats van de domein naam.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.