Beantwoord

Backup online beëindiging


Goedemorgen,

Ik heb vorige maand aangegeven dat ik mijn abonnement op Backup-Online wil beëindigen. Ik heb netjes per e-mail een bevestiging gekregen. Daarna nog meerdere e-mails om me eraan te helpen herinneren dat mijn abonnement per 3 augustus j.l. zou eindigen. Ik dacht: nou dat is fijn. Gaat er eens een keer in één keer iets goed bij KPN.

Helaas, niets is minder waar. Gisteren kreeg ik - naast de e-mail dat mijn abonnement is beëindigd - gewoon de factuur voor de maand september en een e-mail dat mijn laatste backup op 29 mei jongstleden is gemaakt (toen heb ik het programma al verwijderd).

Kunnen jullie aub een en ander in orde maken en een creditfactuur sturen?
icon

Beste antwoord door Mohammad 7 augustus 2018, 15:35

Goedemiddag @DogMaDesign, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik heb aan de hand van uw mailadres uw Back-up Online abonnement erbij gepakt en zie dat het per 2 augustus is beëindigd. De laatste factuur wat u binnen hebt gekregen is op 2 augustus verstuurd, dit heeft de beëindiging gekruist. U krijgt op 2 september een slotfactuur waarin teveel betaalde bedragen worden verrekend en teruggestort. Ik kan me de verwarring goed voorstellen, excuses voor de late reactie.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @DogMaDesign, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik heb aan de hand van uw mailadres uw Back-up Online abonnement erbij gepakt en zie dat het per 2 augustus is beëindigd. De laatste factuur wat u binnen hebt gekregen is op 2 augustus verstuurd, dit heeft de beëindiging gekruist. U krijgt op 2 september een slotfactuur waarin teveel betaalde bedragen worden verrekend en teruggestort. Ik kan me de verwarring goed voorstellen, excuses voor de late reactie.
Dank je wel

Reageer