Wanneer u van Acronis de melding krijgt dat een back-up niet kan worden voltooid omdat uw opslag vol is. Heeft u 2 opties om dit op te lossen.
Opslag verhogen
De Acronis Hosted Cloud Storage bundels van 100 GB tot 5 TB kunnen eenvoudig zowel naar boven als naar beneden aangepast worden. Om dit aan te passen kunt u contact opnemen met de KPN EEN MKB Servicedesk.
Back-up selectie aanpassen
Bij installatie van Acronis Cyber Protect staat bij het toevoegen van een machine het bereik standaard op volledige machine. Dit is niet altijd noodzakelijk, soms is het voldoende om van enkel een selectie aan bestanden of mappen een back-up te maken. Dit kunt u aanpassen door het opnieuw in stellen van het beschermingsschema. Om het beschermingsschema opnieuw in te kunnen stellen moet deze eerst verwijderd worden.
Wanneer u vervolgens een nieuw beschermingsschema in gaat stellen krijgt u onder 'back-up’ de optie een drop-down menu te selecteren. Onder deze drop-down vind u de verschillende opties:
Bij de keuze voor Schijven/volumes of Bestanden/mappen krijgt u vervolgens de mogelijkheid om de selectie van de back-up op te geven
Op deze manier kunt u controleren of enkel de gewenste bestanden in de back-up veilig gesteld worden, en bespaart u de noodzaak extra opslagruimte bij te kopen.
Interessant voor u:
- MKB Cloud diensten: De MKB Clouddiensten van KPN
- MKB Cloud diensten: Bewaar uw bestanden veilig met Acronis Cyber Protect
- MijnKPN Zakelijk: MijnKPN Zakelijk app bij KPN EEN MKB
- Installatiehandleiding: Acronis Cyber Protect