Vraag

andere taal voor niet en slecht sprekende klanten

  • 11 July 2017
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Is het niet mogelijk dat KPN de website ook in een andere taal B.v. Engels kan laten omzetten.
Veel grote bedrijven hebben een keuze knop om dit in hun website te veranderen.
Ik kom regelmatig Engels sprekende klanten van KPN tegen die moeite hebben om op de website moeite hebben om hun vragen te kunnen beantwoorden.
ook de info folders zij enkel in het Nederlands.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hi @johan lensen,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Het klopt inderdaad dat kpn.com geen optie heeft om de gehele website in het Engels weer te geven.
Daarentegen is het op de pagina's voor onze grootzakelijke klanten (bijvoorbeeld deze pagina) wel mogelijk om de pagina in het Engels te zetten.

Ik ben overigens helemaal met u eens dat er ook in de ZZP/MKB sector genoeg Engelstalige klanten zijn en ik kan mij ook heel goed voorstellen dat men problemen heeft om de site te begrijpen. Ik gebruik dit signaal dus ook direct om deze behoefte intern uit te zetten. Naar aanleiding van dit verzoek zal men gaan kijken of hier een oplossing voor ingebouwd kan worden. Vermoedelijk gaan er een aantal dagen overheen voor hier meer duidelijkheid over komt.

Reageer