Vraag

kpn gecertificeerd

  • 18 May 2015
  • 12 reacties
  • 744 keer bekeken

Hoe kan ik kpn gecertificeerd worden ? Dit met name om meer vertrouwen richting de klant uit te stralen.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Richard,

Dat is een interessante vraag! Wat voor bedrijf heeft u precies? Wat voor werkzaamheden verricht u precies? Ik help graag om u in contact te brengen met de verantwoordelijke afdeling. 😃
Hoi Tim,

Ik heb een ICT bedrijf en ik verkoop ook televisie's. Uiteraard sluit ik alles aan en laat het werkend bij de klant achter. Mijn doelgroep is met name de senioren. Die willen graag hulp bij het aansluiten van hun tv en uitleg ter plaatse. Ook ivm storingen willen ze graag om mij terug kunnen vallen.

Vandaar de vraag.
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Richard, 

We gaan voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. U mag op korte termijn een antwoord tegemoet zien! :-)

Met vriendelijke groet,

Burhan
Hoi Burhan,

Ik wacht met smart af.

Met vriendelijke groet,

Richard
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Richard,

Hopelijk heeft u nog even geduld, ik hoop na de pinksterdagen meer informatie voor u te hebben!

Fijne dagen alvast 😉
Goedenavond Tim,

Geen probleem.
Fijne dagen.

Met vriendelijke groet,

Richard
Reputatie 7
Badge +11
Beste Richard,

Het was even een zoektocht, deze vraag ontvang ik niet vaak! ;)

Ik verwacht deze week eindelijk meer duidelijkheid voor u te hebben. Hierover zal ik u z.s.m. informeren.
Goedeavond Tim,

Er zit uiteraard niets anders op dan even te wachten. Ben benieuwd ??

Met vriendelijke groet,

Richard
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Richard,

De meeste ICT ondernemingen werken zonder een bepaalde KPN certificering. Het is mogelijk om een aanvraag in te dienen om business partner te worden van KPN. Komt dat ook in de buurt bij wat u zoekt? Er bestaat namelijk geen optie om enkel een KPN certificering te krijgen. Van wat ik weet heeft KPN al zeer veel business partners en komen nieuwe (kleine) ondernemingen niet snel in aanmerking. Binnenkort verwacht ik hier meer informatie over te krijgen om uitsluitsel te kunnen geven. De regiomanager neemt hierover nog contact met mij op, daar kom ik nog op terug!

Er zijn daarnaast nog 2 andere opties die wellicht voor u aantrekkelijk zijn.

ServicePro

U zou aangesloten kunnen worden bij ServicePro. Dit betreft een helpdesk speciaal voor onafhankelijke ICT ondernemers die vaak contact met KPN wensen voor vragen over de aansluitingen en diensten van klanten. Bij deze afdeling kunt u geholpen worden door een specialist met veel kennis op het gebied van ICT en toegang tot de systemen van KPN. Zo hoeft u niet meer in de wachtrij te staan bij de klantenservice.

Meer informatie: http://www.kpn.com/zakelijk/klantenservice/servicepro

Experteam

Wanneer een klant bij KPN een vraag of probleem heeft die buiten onze ondersteuning valt dan wordt de klant meestal doorverwezen naar Het Experteam voor computerhulp & Zakelijke ICT service. Dit is dus voor zowel particulieren als zakelijke klanten. Er is een mogelijkheid om franchisenemer te worden, op de website lees ik dat u een informatiepakket kunt aanvragen.

Meer informatie: http://hetexperteam.nl/franchisenemer/
Beste Tim,

Weten we inmiddels al wat meer, of is het nog een hele klus ?

Mvg

Richard
Sorry, zag de vorige posting niet.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Richard,

Dat geeft uiteraard niets! Ik hoop dat u verder kunt met deze informatie.

Als er vragen zijn dan verneem ik deze graag.

Reageer