Beste KPN,
Ik probeer al enige tijd door te bellen naar diverse telefoonnummers een nieuw digitenne kastje te krijgen. Die wij nu hebben is ermee opgehouden. Ik vind het stront vervelend als ik aangeef dat ik een zakelijke klant ben dat ze mij bedrijf niet kunnen vinden en dat het heel vervelend is bla bla bla.
Nu mijn vraag; Hoe kan Regus (vestiging Regus Hilversum olympia 1) een nieuw werkend digitenne kastje krijgen??
Ik hoor graag van u.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Kristel Stiny
Goedemorgen @Kristel Stiny ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u telefonisch niet direct geholpen kon worden. Ik kan mij voorstellen dat u erg vervelend vindt.
Natuurlijk help ik u graag om de kapotte ontvanger te vervangen voor een nieuwe ontvanger. Om ervoor te zorgen dat ik direct het juiste account naar voren krijg heb ik wat gegevens nodig.
Wilt u mij in een privébericht het klantnummer, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van IBAN rekening sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u telefonisch niet direct geholpen kon worden. Ik kan mij voorstellen dat u erg vervelend vindt.
Natuurlijk help ik u graag om de kapotte ontvanger te vervangen voor een nieuwe ontvanger. Om ervoor te zorgen dat ik direct het juiste account naar voren krijg heb ik wat gegevens nodig.
Wilt u mij in een privébericht het klantnummer, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van IBAN rekening sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.