Klantnummer: Verwijderd ivb met Privacy
Sinds vorige week woensdag hebben wij problemen met internet, waarschijnlijk een WiFi of modem gerelateerd probleem. Zaterdag gesproken met KPN service, na herhaaldelijk bellen en Erden uur mee kwijt te zijn, eindelijk iemand die een monteur inplannende voor afgelopen maandag. Maandag niemand gezien ! Vandaag weer een uur kapot gemaakt aan uw service lijn ! Nog steeds geen oplossing. Iedere keer wordt gemeten, etc. Lost niks op. Van kastje naar muur en terug. We hebben nu al bijna een week slechten meestal geen internet. We zijn een bedrijf en hebben internet nodig. Dit kost mij als ondernemer geld ! Irritatie en tevens worden mijn werknemers hier narig van. Ik schrijf u dit bericht, maar Als het morgen niet is opgelost, zal het volgende bericht vaak gedeeld worden op internet. dit is misschien iets voor Radar of vergelijkbare consumenten organisaties. Ik ben er helemaal klaar mee ! Kom dat Chinees modempje aub wisselen en stuur een monteur. M.v.g, Roger
Edit SjorsK - Klantnummer en achternaam verwijderd ivb met privacy en veiligheidsredenen.
Beste antwoord door Rashid
Hi
Welkom op het zakelijk KPN forum!
Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Dat lis niet hoe wij onze klanten willen behandelen en ik kan mij goed voorstellen dat u meer dan teleurgesteld hierover bent. Excuses daarvoor! Fijn dat u uw klantnummer meteen hebt mee gestuurd. Voor uw eigen veiligheid heeft
Achter de schermen heb ik zijn bericht ontvangen en ben ik meteen voor u aan de slag gegaan. Ik zie dat u zaterdag 11 januari inderdaad contact hebt gehad met ons telefonische klantenservice. Mijn collega had toen een ticket aangemaakt maar door onbekende reden is dat ticket niet op de juiste afdeling terecht gekomen. Dat is de reden dat er geen monteur is geweest. Ik heb de ticket nu correct doorgezet naar de juiste afdeling en mijn collega's pakken het verder op. Het ticketnummer stuur ik in een privé bericht naar u toe.
Daarnaast zag ik dat u ook een klacht hebt ingediend over wat u hebt ervaren. Houd er rekening mee dat de klachtbehandelaar de klacht in behandeling neemt zodra de ticket over de storing is afgerond. Dat is zodat er dan een duidelijk beeld is van de gehele impact. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.