Beantwoord

al dagen geen internet en wachten al sinds maandag op de beloofd monteur

  • 15 januari 2020
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Klantnummer: Verwijderd ivb met Privacy
Sinds vorige week woensdag hebben wij problemen met internet, waarschijnlijk een WiFi of modem gerelateerd probleem. Zaterdag gesproken met KPN service, na herhaaldelijk bellen en Erden uur mee kwijt te zijn, eindelijk iemand die een monteur inplannende voor afgelopen maandag. Maandag niemand gezien ! Vandaag weer een uur kapot gemaakt aan uw service lijn ! Nog steeds geen oplossing. Iedere keer wordt gemeten, etc. Lost niks op. Van kastje naar muur en terug. We hebben nu al bijna een week slechten meestal geen internet. We zijn een bedrijf en hebben internet nodig. Dit kost mij als ondernemer geld ! Irritatie en tevens worden mijn werknemers hier narig van. Ik schrijf u dit bericht, maar Als het morgen niet is opgelost, zal het volgende bericht vaak gedeeld worden op internet. dit is misschien iets voor Radar of vergelijkbare consumenten organisaties. Ik ben er helemaal klaar mee ! Kom dat Chinees modempje aub wisselen en stuur een monteur. M.v.g, Roger

 

Edit SjorsK - Klantnummer en achternaam verwijderd ivb met privacy en veiligheidsredenen. 

icon

Beste antwoord door Rashid 16 januari 2020, 10:32

Hi @BlyKDV,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Dat lis niet hoe wij onze klanten willen behandelen en ik kan mij goed voorstellen dat u meer dan teleurgesteld hierover bent. Excuses daarvoor! Fijn dat u uw klantnummer meteen hebt mee gestuurd. Voor uw eigen veiligheid heeft @SjorsK uw achternaam en klantnummer uit het topic verwijderd. Dat is om misbruik van uw gegevens te voorkomen.

 

Achter de schermen heb ik zijn bericht ontvangen en ben ik meteen voor u aan de slag gegaan. Ik zie dat u zaterdag 11 januari inderdaad contact hebt gehad met ons telefonische klantenservice. Mijn collega had toen een ticket aangemaakt maar door onbekende reden is dat ticket niet op de juiste afdeling terecht gekomen. Dat is de reden dat er geen monteur is geweest. Ik heb de ticket nu correct doorgezet naar de juiste afdeling en mijn collega's pakken het verder op. Het ticketnummer stuur ik in een privé bericht naar u toe.

 

Daarnaast zag ik dat u ook een klacht hebt ingediend over wat u hebt ervaren. Houd er rekening mee dat de klachtbehandelaar de klacht in behandeling neemt zodra de ticket over de storing is afgerond. Dat is zodat er dan een duidelijk beeld is van de gehele impact. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart en het is sowieso een goed idee om hiermee naar het Forum te gaan - Dan kan een KPN Moderator kijken naar je situatie en de juiste afdelingen aansturen. 

Ik verwacht dat een KPN Moderator morgen naar de situatie gaat kijken.

Verder heb ik voor je eigen veiligheid je achternaam en klantnummer uit het topic verwijderd. Uiteraard heb ik achter de schermen een bericht achtergelaten zodat de desbetreffende medewerker direct bij de gegevens kan. 

Verder hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt met betrekking tot deze vervelende situatie. 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @BlyKDV,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Dat lis niet hoe wij onze klanten willen behandelen en ik kan mij goed voorstellen dat u meer dan teleurgesteld hierover bent. Excuses daarvoor! Fijn dat u uw klantnummer meteen hebt mee gestuurd. Voor uw eigen veiligheid heeft @SjorsK uw achternaam en klantnummer uit het topic verwijderd. Dat is om misbruik van uw gegevens te voorkomen.

 

Achter de schermen heb ik zijn bericht ontvangen en ben ik meteen voor u aan de slag gegaan. Ik zie dat u zaterdag 11 januari inderdaad contact hebt gehad met ons telefonische klantenservice. Mijn collega had toen een ticket aangemaakt maar door onbekende reden is dat ticket niet op de juiste afdeling terecht gekomen. Dat is de reden dat er geen monteur is geweest. Ik heb de ticket nu correct doorgezet naar de juiste afdeling en mijn collega's pakken het verder op. Het ticketnummer stuur ik in een privé bericht naar u toe.

 

Daarnaast zag ik dat u ook een klacht hebt ingediend over wat u hebt ervaren. Houd er rekening mee dat de klachtbehandelaar de klacht in behandeling neemt zodra de ticket over de storing is afgerond. Dat is zodat er dan een duidelijk beeld is van de gehele impact. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.

Dank u. We zien de monteur morgen graag tegenmoet.

 

M.v.g.,

 

Roger

Reputatie 5
Badge +5

Van wat ik heb begrepen zijn er geen monteurs meer beschikbaar. Ik heb een afspraak voor u gepland op maandag 20 januari en de monteur komt langs tussen 10.00 - 12.00 uur.

Reageer