bedankje

  • 29 September 2023
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Zeer verrast was ik om dit boeket bloemen van jullie te mogen ontvangen. Nav mijn telefoon gesprek met jullie medewerker, hij hielp mij met mijn puk code die ik kwijt was en nodig had na 3 x de verkeerde code te hebben ingevoerd, wat mij nog nooit eerder was overkomen. De medewerker was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Omdat ik op dat moment griep had en de medewerker mij flink hoorde hoesten, wenste hij mij beterschap. Dat was al heel vriendelijk,  maar dat de bloemist de dag erna met bloemen van jullie voor de deur stond, was ik aangenaam verrast en zelfs ontroerd door. Waar maak je deze service nog mee!! Helaas niet bij de ABN AMRO bank waarvan we laatst een uiterst onvriendelijke medewerker aan de telefoon hadden, of een paar dagen ervoor een erg onvriendelijk en weinig behulpzame medewerker van post NL. Deze bloemen had ik eerder van die bedrijven verwacht. Wat een aangename verrassing van jullie! Zeer attent 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Cis72,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat super leuk om over deze ervaring te lezen en dat je de moeite neemt om dit te plaatsen. We doen natuurlijk altijd ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Iets wat in dit geval meer dan geslaagd is zo te lezen.  

Ik heb gekeken welke collega je gesproken hebt en zorg er natuurlijk voor dat jouw bedankje goed terecht komt. Mocht je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebben ben je uiteraard ook hier op het forum welkom. 

Fijn weekend alvast! 

Reageer