buiten kantooruren geen hulp bij zakelijk KPN abonnement

  • 2 February 2024
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik ben al 10 jaar trouwe klant bij KPN en ben sinds enkele maanden overgestapt naar zakelijk internet. Sindsdien is het één grote ellende en ik ben van plan om mijn abonnement op te zeggen. Ik krijg doodleuk te horen dat ik het maar voor de rest van het weekend maar moet uitzoeken met mijn bedrijfsvoering totdat maandag de monteur op komt draven. Ook ben ik bedreigd met hoge kosten als ik mijn abonnement opzeg.

 

 


2 reacties

Ongelooflijk 5 dagen nog wel!

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Mehmet Tafli,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Excuses voor de late reactie. Ik ben even op onderzoek gegaan en ik zie dat er al contact is geweest via Facebook en dat er ook een uitgebreid topic op het Consumenten forum loopt. Verder lees ik ook dat er een monteur gepland stond voor gistermiddag, maar deze afspraak is ook weer geannuleerd. Is dit gedaan omdat de verbinding weer werkt?  

Reageer