Vraag

Cahback niet ontvangen

  • 21 December 2023
  • 6 reacties
  • 218 keer bekeken

Op 15-11-2023 werd ik gebeld door een KPN medewerker en heb ik een kleinzakelijk abonnement afgesloten. Er werd mij verteld dat ze een Black Friday deal hadden en dat ik ook nog € 100,- cash back zou krijgen. Ik meen dat ik ergens gelezen had dat je dit op je rekening ontvangt na acitvatie van het abonnement. De monteur is geweest op 5-12-2023. We zijn nu een kleine maand verder en ik heb nog steeds geen € 100,- cashback ontvangen. Wanneer kan ik dit verwachten?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @mskpn,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Heel fijn dat je gelijk het klantnummer in het forumprofiel hebt ingevuld.  

Ik heb de bestelling en het abonnement opgezocht en nagelopen. Bij deze bestelling heb je een korting voor het eerste jaar en 2 gratis SuperWifi punten gekregen. Er is dus geen sprake van een cashback actie van € 100,-. Dit was overigens ook geen Black Friday actie voor Kleinzakelijk Internet. Heb je een bevestiging ontvangen van deze (extra) actie?

Ik weet zéker dat de verkoper aan de lijn vertelde dat ze op dat moment een Black Friday deal hadden en dat ik ook nog 100 EUR cashbak zou ontvangen! Dus ben ik weer mooi opgelicht …..

Reputatie 7
Badge +6

Ik weet natuurlijk niet precies hoe het gesprek is verlopen, maar we hadden in de periode van deze bestelling ook Black Friday deals. En je hebt in dit geval een dubbele welkomstactie gekregen in de vorm van een jaar lang korting en 2 gratis SuperWifi punten. We hadden alleen geen cashback actie i.c.m. met Kleinzakelijk Internet. Uit m'n hoofd waren er toen wel cashback acties bij bepaalde mobiele toestellen, maar niet voor deze abonnementen. 

Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als deze actie wel met je besproken is, maar ik kan dit niet voor je regelen. Onze excuses voor het ongemak! 

Wij hebben hier PRECIES hetzelfde! Expliciet 100 euro cashback beloofd ivm black Friday. Ronduit schandalig! 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Laura,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Begrijp ik goed dat jou, naast eventuele andere acties, óók € 100,- cashback telefonisch is toegezegd? En gaat het hier ook om een Kleinzakelijk Internet abonnement? Wil je het klantnummer in jouw forumprofiel invullen, zodat ik mee kan kijken?  

Hier nog één. Onacceptabel! Prijzen waren overigens ook anders dan initieel afgestemd, gelukkig heb ik met een lieftallige KPN werkneemster een additionele korting kunnen krijgen om dichter bij het afgesproken bedrag te komen. 
 

PS

Een tip voor toekomstige KPNers

Contractafsluiting wordt vaak gedaan dmv een externe partij (op commissiebasis, die in ons geval uitkwam als zijnde KPN firma, wat natuurlijk niet netjes is en volgens mij ook niet conform de regeltjes mag…) en hierdoor dus niet traceerbaar is na afsluiting van contract. Dit kan eventueel problemen voorzaken, let hier wel op. 

Reageer