Beantwoord

Deksel isra20 punt

  • 16 February 2018
  • 9 reacties
  • 582 keer bekeken

Onlangs is er een monteur geweest om twee lijnen te activeren en controleren. Dit is allemaal goed gegaan maar we missen de deksel van de isra punt. Geen idee of de deksel al weg was of niet. Het is een isra20. Nu willen we graag dat de draden netjes weggewerkt zijn en niet iemand per ongeluk de draden beschadigd. Wij hebben alleen geen idee hoe we aan zo'n deksel kunnen komen. Monteren kunnen we zelf wel. Is het mogelijk dat er eentje wordt opgestuurd?

Mvg,
Martijn
icon

Beste antwoord door Mohammad 16 February 2018, 12:06

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Makersloot, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dit kan ik uiteraard voor u nakijken. Hebt u voor mij s.v.p. een foto van de ISRA-punt zoals het er nu uit ziet? Uiteraard ontvang ik ook in een privébericht de postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN.

U kunt ook uw klantnummer invullen in uw profiel.
Hi Mohammad,
Hierbij de foto van het punt. Ik stuur je zo onze gegevens via een pm.

Martijn
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de foto en de gegevens. 😄

Aangezien jullie de diensten afnemen bij XS4ALL, raad ik u aan om naar de servicedesk van XS4ALL te bellen. Zij kunnen dan een monteur sturen hiervoor. Kleine tip: stuur ook hen de foto mee, zodat de monteur direct de juiste deksel mee kan nemen. Niet elke monteur heeft standaard zo een deksel bij zich.
Hi,
Maar xs4all zegt juist dat we bij jullie moeten zijn omdat jullie de aansluitingen beheren en hebben uitgevoerd. Dit klopt ook want dat stukje is via KPN gegaan en de monteur voor het activeren was ook KPN.
Reputatie 5
Badge +5
Dat is helaas onjuist. XS4ALL dient de aansturing te doen, dan gaat het balletje rollen. Aangezien u niet direct klant bent bij KPN, heb ik ook verder geen informatie of dossier waarin uw gegevens staan. Daardoor is het ook niet mogelijk om vanuit KPN een monteur te sturen. U kunt eventueel bij XS4ALL verwijzen naar dit openbaar gesprek op het Zakelijk Forum.
Wat bedoel je met onjuist? KPN monteur was hier om de draadjes te checken voor de aansluiting en heeft twee aansluitingen voor vector bonding geplaatst. Je kan geen info of dossier vinden maar weet dat het niet klopt? Het is niet nodig om een monteur te sturen. We willen alleen maar het klepje.
Reputatie 5
Badge +5
Wat ik bedoel is dat KPN dit alleen kan uitvoeren in opdracht van XS4ALL. Ik kan geen aansturing doen voor een monteur of het opsturen van een kapje. Het is ook niet de bedoeling dat u naar KPN wordt verwezen, aangezien XS4ALL dit op de achtergrond moet regelen. Daar hebben zij eigen ingangen voor.

Of het nou XS4ALL, Telfort of een ander partner of dochteronderneming is, het werk op de achtergrond wordt inderdaad door of in opdracht van KPN uitgevoerd. Maar wij, vanuit de servicedesk van KPN, kunnen niet een monteur aansturen of ander soort service verlenen als wij geen gegevens beschikbaar hebben van het desbetreffende bedrijf. Wij houden geen dossiers van XS4ALL klanten, en dit mogen wij ook niet vanwege privacy wetgeving.
Goed in ieder geval bedankt voor de info. Ping pongen we nog wat verder voor een klepje.
Reputatie 5
Badge +5
Ik kan me goed voorstellen dat het zo voelt voor u en vind het ook erg jammer. Hopelijk gaat het lukken. Uiteraard hoor ik het graag zodra het gelukt is!

Reageer