Eigen linksys modem
ik ben op zoek naar de instellingen om mijn eigen linksys modem mee in te stellen wij hebben een zakelijke internet verbinding.
Bladzijde 2 / 2
We hebben nij deze lijn nooit geen KPN modem gehad, vandaar dat wij altijd zelf een eigen modem hebben gekocht en dat ging altijd goed alleen de laatste paar maanden valt de verbinding weg.
Dag SN,
Wat is de precieze reden waarom u een eigen router gebruikt? De diensten van KPN zouden gewoon goed moeten werken met bijgeleverde apparatuur. Ik help natuurlijk graag waar ik kan, maar ik ben geen expert op het gebied van externe apparaten. Het zijn er teveel om op getraind te worden.
U geeft aan dat u storingen ervaart met een wegvallende verbinding. Is dit ook het geval wanneer u alleen gebruik maakt van de meegeleverde apparatuur?
Wanneer u toch eigen apparatuur wenst in te stellen, dan kunt u hier hulp bij krijgen van het Expertteam. Let op! Dit is wel een betaalde dienst. U kunt hier een afspraak met ze maken:
http://hetexperteam.nl/zakelijke-ict-service/
Ik hoor heel graag uw reactie op bovenstaande.
Een fijne dag toegewenst!
Met vriendelijke groet,
Burhan
Wat is de precieze reden waarom u een eigen router gebruikt? De diensten van KPN zouden gewoon goed moeten werken met bijgeleverde apparatuur. Ik help natuurlijk graag waar ik kan, maar ik ben geen expert op het gebied van externe apparaten. Het zijn er teveel om op getraind te worden.
U geeft aan dat u storingen ervaart met een wegvallende verbinding. Is dit ook het geval wanneer u alleen gebruik maakt van de meegeleverde apparatuur?
Wanneer u toch eigen apparatuur wenst in te stellen, dan kunt u hier hulp bij krijgen van het Expertteam. Let op! Dit is wel een betaalde dienst. U kunt hier een afspraak met ze maken:
http://hetexperteam.nl/zakelijke-ict-service/
Ik hoor heel graag uw reactie op bovenstaande.
Een fijne dag toegewenst!
Met vriendelijke groet,
Burhan
Sorry voor de late reactie maar deze instellingen kan ik niet in de x1000 van linksys zetten.
Onderstaande staat al tijden in de modem ingesteld.
Het instellen van uw modem:
Ik heb het afgelopen jaar al meerdere modems gesprobeert maar telkens valt de verbinding weg, gisteren is er een monteur op lolatie geweest en die heeft iets vervangen nog geen twee uur later viel de verbinding weg ik zit nog steeds op een telefoon van KPN te wachten.
Ik wordt hier niet goed van dit is echt een slechte service.
Onderstaande staat al tijden in de modem ingesteld.
Het instellen van uw modem:
- Protocol: Point to Point Protocol over ATM (PPPoA)
- Gebruikersnaam: kpn
- Wachtwoord: kpn
- VPi: 2
- VCi: 32
- Encapsulation: VC Multiplexing (VC-Mux)
- Traffic Class: Unspecified Bit Rate (UBR)
- WAN IP adres: kan zowel statisch worden opgegeven (zie voor het juiste IP-adres de opleverings e-mail) als dynamisch via DHCP (IPCP) worden ingesteld.
Ik heb het afgelopen jaar al meerdere modems gesprobeert maar telkens valt de verbinding weg, gisteren is er een monteur op lolatie geweest en die heeft iets vervangen nog geen twee uur later viel de verbinding weg ik zit nog steeds op een telefoon van KPN te wachten.
Ik wordt hier niet goed van dit is echt een slechte service.
Beste SN,
De instellingen van Zakelijk Internet bij gebruik eigen router zijn:
Ik hoor graag van u of deze instellingen hebben gewerkt! 😃
De instellingen van Zakelijk Internet bij gebruik eigen router zijn:
- Internet MTU 1500
- Always connected
- VLAN 6 CoS = 1 (best effort)
- PPPoE (routed)
- Username: mac-address@KPN-ZDSL
- Password: kpn
Ik hoor graag van u of deze instellingen hebben gewerkt! 😃
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.