Facturen
Wij ontvangen facturen van een bedrijf wat failliet is verklaard en wiens telefoon is afgesloten. Deze facturen voor een ondernemerspakket betalen wij niet, want wij ontvangen daar ook niets voor. Kunt u dit stoppen?
Hi Everdien Reincke,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Begrijp ik goed dat u het Ondernemerspakket wenst op te zeggen? Wilt mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waarvan u aangeeft dat is afgesloten. Houdt u er rekening mee dat uw Ondernemerspakket in februari is gestart en u een contract bent aan gegaan van 2 jaar. Bij opzegging kan er sprake zijn van een afkoopsom.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Begrijp ik goed dat u het Ondernemerspakket wenst op te zeggen? Wilt mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waarvan u aangeeft dat is afgesloten. Houdt u er rekening mee dat uw Ondernemerspakket in februari is gestart en u een contract bent aan gegaan van 2 jaar. Bij opzegging kan er sprake zijn van een afkoopsom.
Hi Everdien Reincke,
Ik zie zojuist dat ik wat over het hoofd heb gezien. Uw Ondernemerspakket is vandaag officieel opgeheven. U zult hierna nog een creditfactuur ontvangen waarop alle te veel betaalde kosten op worden verwerkt en aan u gecrediteerd worden.
Ik zie zojuist dat ik wat over het hoofd heb gezien. Uw Ondernemerspakket is vandaag officieel opgeheven. U zult hierna nog een creditfactuur ontvangen waarop alle te veel betaalde kosten op worden verwerkt en aan u gecrediteerd worden.
Goedemorgen Rashid,
De creditfacturen hebben wij nog steeds niet ontvangen en wel een aanmaning en een nieuwe factuur.
Hoe kan dit snel opgelost worden?
Groet van Everdien.
De creditfacturen hebben wij nog steeds niet ontvangen en wel een aanmaning en een nieuwe factuur.
Hoe kan dit snel opgelost worden?
Groet van Everdien.
Goedemorgen Everdien,
Bedankt voor het melden hiervan. Ik ben direct voor u op onderzoek gegaan en zie dat uw Ondernemerspakket inmiddels succesvol is opgeheven. Op 23 juli is de slot/creditfactuur gemaild. Ik heb de factuur zojuist nogmaals gemaild naar het e-mailadres waarmee u op het zakelijk forum geregistreerd bent. Heb u de e-mail inmiddels ontvangen?
Bedankt voor het melden hiervan. Ik ben direct voor u op onderzoek gegaan en zie dat uw Ondernemerspakket inmiddels succesvol is opgeheven. Op 23 juli is de slot/creditfactuur gemaild. Ik heb de factuur zojuist nogmaals gemaild naar het e-mailadres waarmee u op het zakelijk forum geregistreerd bent. Heb u de e-mail inmiddels ontvangen?
Goedemiddag Rashid,
Bedankt voor je reactie, ik heb de mail ontvangen.
Nog 1 vraag, het bedrijf is voor de kerst opgeheven en vanaf januari hebben wij facturen ontvangen en ook betaald. Kan ik die ook nog terug krijgen?
Met vriendelijke groet
Everdien
Bedankt voor je reactie, ik heb de mail ontvangen.
Nog 1 vraag, het bedrijf is voor de kerst opgeheven en vanaf januari hebben wij facturen ontvangen en ook betaald. Kan ik die ook nog terug krijgen?
Met vriendelijke groet
Everdien
Goedendag Everdien,
Excuses voor de late reactie! Goed om te lezen dat u de mail hebt ontvangen. Hebt u destijds van opzeggen een bevestiging van opzeggen in de mail ontvangen? Zo ja, wilt u die e-mail naar mij doorsturen. Ik heb u een privé bericht gestuurd met het e-mailadres waar u de bevestiging naartoe mag doorsturen.
Excuses voor de late reactie! Goed om te lezen dat u de mail hebt ontvangen. Hebt u destijds van opzeggen een bevestiging van opzeggen in de mail ontvangen? Zo ja, wilt u die e-mail naar mij doorsturen. Ik heb u een privé bericht gestuurd met het e-mailadres waar u de bevestiging naartoe mag doorsturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.