Is een Gigaset E630 telefoon aan te sluiten op een Experia Box v10 en een KPN EEN MKB abonnement?
Ik krijg geen verbinding met de router.
Is een Gigaset E630 telefoon aan te sluiten op een Experia Box v10 en een KPN EEN MKB abonnement?
Ik krijg geen verbinding met de router.
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan bij mijn collega's van de KPN EEN servicedesk. Ik heb begrepen dat de Gigaset toestellen niet meer ondersteund worden bij KPN EEN. Op dit moment ondersteunen we alleen Yealink toestellen bij dit abonnement. Ik ben dus bang dat het met dit toestel niet gaat lukken.
Dan moet het maar een Yealink toestel worden. Helaas kom ik met ons zakelijk account niet in de webshop om een toestel te bestellen. Ons emailadres waarmee ik inlog wordt daar niet herkend.
Goedemorgen
Excuses voor de late reactie!
Ik heb jouw reactie helemaal over het hoofd gezien tot vanochtend. Maar wat vreemd dat je er niet in komt. Heb je eerder een account aangemaakt en kon je toen wel inloggen?
Eventueel kan er ook een toestel besteld worden via de KPN EEN servicedesk. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 0800-0403, maar ook via de chat op de website (doorverbinding via de chatbot Dot).
Hallo Rick,
ik heb het overgenomen van een ander lid van de Kopermolen en hij weet het ook niet meer of er ander account geweest is. Zal jouw methode uitproberen, bedankt. Ralf
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.