Vraag

IK VRAAG EEN MONTEUR AAN HUIS BIJ Ad Bekkers Simeonshof 15, 5469 CK ERP

  • 31 August 2023
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

ik  Wacht  al  vier  dagen op  een  Monteur  van  KPN  OM  DE  INVULKAART  GROEN  Blauw  witte  kaart  in  te  Vullen  met  de  gegevens  die  Nodig  zijn  BIJ  Ad   Bekkers  Simeonshof   15 ,  5469 CK  ERP


7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Ad Bekkers,

Ik begrijp dat je wacht tot er een monteursafspraak gemaakt wordt. Waar heb je precies een monteur voor nodig? Wat is er aan de hand? 

ik heb aan de hand van de gegevens in jouw forumprofiel in het systeem gekeken en ik zie dat er een Expert op Afstand ticket openstaat. Zij hebben geprobeerd te bellen, maar zonder succes. Verder heb je de afgelopen dagen per mail en sms berichten ontvangen met het verzoek om zelf telefonisch contact op te nemen. Heb je al gebeld?

Nee  ik  stuur  het  liever  per  Bericht  omdat  ik  zelf  met  telefoon  slecht  horende  ben  en  het  Bericht  beter  te  lezen  is  Daarom  heb  ik  een  hekel  aan  bellen  met  telefoon  ik  hoop  dat  het  begrepen  wordt  

zodat  de  monteur  toch  naar  Ad  Bekkers  Simeonshof   15  5469CK  ERP   KOMT  OM  DE  ANTWOORDEN  TE  PLAATSEN

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Ad, 

Bedankt voor de toelichting! 
Waar heb je dan precies een monteur voor nodig? Wat is er aan de hand?

HET  Zit  Bij  mij  zo  dat  de  Gegevens  in  mijn  invulkaart  groen Blauw  wit  met  zwarte  Beschrijving  de  INLOG  GEGEVENS  VAN  KPN  ID  IS  NIET  INGEVULD  DOOR  DE  MONTEUR  DIE  MIJ  AANGESLOTEN  HEEFT  OP  KPN  Ook  heeft  hij  de  E-mail  adres  niet  ingevuld  van  gebruikersnaam  en  het  wachtwoord  dat  er  bij  hoord  weet  ik  niet  en  mis  ik  En  Ook  de  Gegevens  van  de  interactive  tv  en  Abonnementsnummer  en  pincode  van  de  interactive  tv  is  niet  ingevuld  en  mis  ik  Die  beschrijvings  moeten  door  de  monteur  van  kpn  ingevuld  worden  bij  Ad  Bekkers  Simeonshof  15,  5469 CK  ERP   DAAR  HEB  IK  AL  4  DAGEN  OP  ZITTEN  WACHTEN  EN  HOOP  DAT  DEZE  Vrijdag  1  September  tussen  08;00 uur  en  11;00 uur  hoogachtend  AdBekkers55@outlook.com

Als  deze  niet  ingevuld  zijn  lopen  we  helemaal  vast  op  de  producten   en  kan  ik  helemaal   niets meer  daarom   is  het  Verstandiger  daf   het  meteen  gebeuren  gaat  om  niet  vast   te lopen  met  deze  problemen   zallen  anders   vast lopen  bij  AdBekkers

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen, 

Het is mij niet duidelijk naar welke invulkaart je precies verwijst. Als ik het goed begrijp weet je dus niet wat het abonnementsnummer en pincode van interactieve tv is, toch? 

Dit is niet iets waar wij een monteur voor langs kunnen sturen. Ik heb even gekeken en ik zie dat je op 13-05-2022 2 sms'jes ontvangen hebt met het abonnementsnummer en de pincode. Voor de zekerheid heb ik het abonnementsnummer laten verzenden en de pincode laten resetten. Hier krijg je bericht over. 

Daarnaast zie ik dat er een KPN ID bestaat met het mailadres waarmee je ook hier op het forum geregistreerd bent. Op dit moment is het Hussel Internet pakket hieraan gekoppeld. Dit abonnement kun je dus zien in de MijnKPN omgeving. De mobiele abonnementen kun je hier zelf aan koppelen. 

Reageer