ik Wacht al vier dagen op een Monteur van KPN OM DE INVULKAART GROEN Blauw witte kaart in te Vullen met de gegevens die Nodig zijn BIJ Ad Bekkers Simeonshof 15 , 5469 CK ERP
Goedemiddag
Ik begrijp dat je wacht tot er een monteursafspraak gemaakt wordt. Waar heb je precies een monteur voor nodig? Wat is er aan de hand?
ik heb aan de hand van de gegevens in jouw forumprofiel in het systeem gekeken en ik zie dat er een Expert op Afstand ticket openstaat. Zij hebben geprobeerd te bellen, maar zonder succes. Verder heb je de afgelopen dagen per mail en sms berichten ontvangen met het verzoek om zelf telefonisch contact op te nemen. Heb je al gebeld?
Nee ik stuur het liever per Bericht omdat ik zelf met telefoon slecht horende ben en het Bericht beter te lezen is Daarom heb ik een hekel aan bellen met telefoon ik hoop dat het begrepen wordt
Goedemiddag Ad,
Bedankt voor de toelichting!
Waar heb je dan precies een monteur voor nodig? Wat is er aan de hand?
HET Zit Bij mij zo dat de Gegevens in mijn invulkaart groen Blauw wit met zwarte Beschrijving de INLOG GEGEVENS VAN KPN ID IS NIET INGEVULD DOOR DE MONTEUR DIE MIJ AANGESLOTEN HEEFT OP KPN Ook heeft hij de E-mail adres niet ingevuld van gebruikersnaam en het wachtwoord dat er bij hoord weet ik niet en mis ik En Ook de Gegevens van de interactive tv en Abonnementsnummer en pincode van de interactive tv is niet ingevuld en mis ik Die beschrijvings moeten door de monteur van kpn ingevuld worden bij Ad Bekkers Simeonshof 15, 5469 CK ERP DAAR HEB IK AL 4 DAGEN OP ZITTEN WACHTEN EN HOOP DAT DEZE Vrijdag 1 September tussen 08;00 uur en 11;00 uur hoogachtend AdBekkers55@outlook.com
Als deze niet ingevuld zijn lopen we helemaal vast op de producten en kan ik helemaal niets meer daarom is het Verstandiger daf het meteen gebeuren gaat om niet vast te lopen met deze problemen zallen anders vast lopen bij AdBekkers
Goedemorgen,
Het is mij niet duidelijk naar welke invulkaart je precies verwijst. Als ik het goed begrijp weet je dus niet wat het abonnementsnummer en pincode van interactieve tv is, toch?
Dit is niet iets waar wij een monteur voor langs kunnen sturen. Ik heb even gekeken en ik zie dat je op 13-05-2022 2 sms'jes ontvangen hebt met het abonnementsnummer en de pincode. Voor de zekerheid heb ik het abonnementsnummer laten verzenden en de pincode laten resetten. Hier krijg je bericht over.
Daarnaast zie ik dat er een KPN ID bestaat met het mailadres waarmee je ook hier op het forum geregistreerd bent. Op dit moment is het Hussel Internet pakket hieraan gekoppeld. Dit abonnement kun je dus zien in de MijnKPN omgeving. De mobiele abonnementen kun je hier zelf aan koppelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.