KPN belde voor een aanbieding (pakket klein zakelijk) internet 100mbit tv en 2 mobiele abonnementen.
Ik gaf de medewerker nog aan dat we in eerste instantie bij KPN weg waren gegaan door de traagheid van de verbinding, was allemaal verbeterd.
Monteur hier, beloofde snelheid wordt niet gehaald maar inmiddels waren de mobile abonnementen al ingegaan.
Heb ik gebeld met de klantenservice, was allemaal geen probleem ze kon alles annuleren. Nou doe dat dan maar.
Alles geannuleerd, daarna gebeld met klantenservice voor nummerbehoud. Moest ik bij Ben zijn mijn huidige provider. Ik naar Ben nummerbehoud aangevraagd, afgewezen want klantnummer was onbekend. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd! Ik wil mijn nummer terug en mijn vrouw ook. Hoe lossen jullie dit op??
Na antwoord consumentenforum doorverwezen naar dit forum...
Ben dinsdag 2 weken geleden naar de kpn winkel geweest om hele verhaal voor de 26e keer uit te leggen. Telefonisch wordt ik dramatisch te woord gestaan. In de winkel wel goed geholpen, ben dezelfde dag teruggebeld dat de nummers op een simkaart gezet kunnen worden. Hij liet me nog weten of ik ze fysiek in de winkel op moest halen, geregeld dus zou je zeggen. Ben ik afgelopen woensdag terug naar de winkel geweest omdat ik niks meer gehoord had, meneer was er niet en mevrouw die er wel was wist nergens van.. moest bellen naar kpn zakelijk. Nu net gebeld met kpn zakelijk, weten nergens van en ik wordt weer naar de winkel gestuurd... kastje naar de muur, alsof ik niks beters te doen heb.
Echt dramatische klantenservice, ik ga komende week maar weer terug naar de winkel, zou niet weten wanneer want ik moet ook nog gewoon werken.. ondertussen al weken niet bereikbaar op mijn oude nummer....