Kan iemand mij alstublieft vertellen hoe het mogelijk is dat wij met onze bloemenwinkel ineens afgesloten worden van internet en telefoon via glasvezel. Op zaterdag 10 sept hadden wij ineens geen internet en telefoon meer, wij pinnen over internet verder komen al onze bestellingen via mail en telefoon binnen, servicedesk gebeld en word binnen 8 kantooruren teruggebeld of er een monteur aangestuurd gaat worden.(wwarom heb ik dan KPN zakelijk!!) 2 dagen naar de .......... Maandag terruggebeld, morgen komt er een monteur. Dinsdag dus, die constateerd geen signaal meer, belt met collega, de aansluiting staat in ophef, uiteindelijk na veel gebel heen en weer donderdag word ik teruggebbeld en er wordt verteld dat de aansluiting door nog onbekende oorzaak opgeheven is en dat er geen termijn aangegeven kan worden wannneer wij weer aangesloten kunnen worden maar ik zit wel in de spoedprocedure, 1 tot vier weken, nee meneer we weten het niet. Heeft iemand hier ervaring mee en wat is daar nu de oorzaak van, heb het gevoel dat je als kleine ondernemer niet bepaald serieus genomen wordt door KPN.
"ze" zijn er idd mee bezig maar wat ik dus echt niet kan begrijpen is dat ik zomaar even op zaterdagochtend wordt afgesloten, pas na 8 kantooruren(DUS MAANDAGMIDDAG) wordt teruggebeld en donderdag moet horen dat niemand weet wanneer ik weer aangesloten ga worden( kan zomaar 3 a 4 weken duren!!!!
We draaien internet op een oud laptopje via mobiele telefoon, 2/3 van mijn klanten wil pinnen!!!!!!!
telefoon doorgeschakeld naar mobiel dus als ik moet bezorgen is er geen telefoon en internet in de winkel aanwezig, Ik snap niet dat KPN zijn zakelijke klanten zo kan laten barsten
Er is verder ook geen enkele reden gegeven waarom de aansluiting opgeheven is
Ik wordt hier een beetje verdrietig van.
icon
Beste antwoord door Patrick Bloemenboetiek 3 October 2016, 13:20
Bekijk origineel