Kpn sluit ontercht af
Vandaag is ons bedrijf door een fout van kpn afgesloten.Worden dit weekend niet meer geholpen .Bedrijf licht nu geheel plat Wat een service
KPN Laat ondernemers lekker vallen.moet toch een servicedienst zijn die dit oplost
Het schijnt dat iedereen je abonement kan opzeggen .zonder enige vorm van legitimatie in Middelburg.Lekker privacy beleid
Kan je uitleggen wat er precies is gebeurd? KPN Medewerkers zijn maandag weer aanwezig op het forum en zullen je topic dan oppakken :)
Ben jij toevallig hetzelfde persoon als in dit topic? In dat geval lijkt het mij handiger als de rest van de afhandeling via het consumenten forum verloopt.
Ben jij toevallig hetzelfde persoon als in dit topic? In dat geval lijkt het mij handiger als de rest van de afhandeling via het consumenten forum verloopt.
Goedemorgen Adri,
Als bedrijf wilt u natuurlijk niet zonder diensten komen te zitten, zeker niet in het weekend in jullie geval. Zoals Sjors al aangeeft blijkt op het consumenten forum al een topic te zijn waar u geholpen wordt. Ook begrijp ik dat de afdeling Spoed & Herstel inmiddels is aangestuurd om dit zo snel als mogelijk op te lossen.
Wat betreft 'opzegging' van u lijn, ligt het toch iets anders. Er lijkt sprake te zijn van een lijnkaping, hier kan KPN helaas niet zo veel aan doen. Wel kunnen wij er alles aan doen om uw lijn snel te herstellen. U kunt hier meer erover lezen.
Als bedrijf wilt u natuurlijk niet zonder diensten komen te zitten, zeker niet in het weekend in jullie geval. Zoals Sjors al aangeeft blijkt op het consumenten forum al een topic te zijn waar u geholpen wordt. Ook begrijp ik dat de afdeling Spoed & Herstel inmiddels is aangestuurd om dit zo snel als mogelijk op te lossen.
Wat betreft 'opzegging' van u lijn, ligt het toch iets anders. Er lijkt sprake te zijn van een lijnkaping, hier kan KPN helaas niet zo veel aan doen. Wel kunnen wij er alles aan doen om uw lijn snel te herstellen. U kunt hier meer erover lezen.
Geen reactie.de zaak is overgedragen aan onze rechtsbijstandsverzekering
Wat voor SLA heb je? Persoonlijk denk ik dat je jezelf niet helpt om zo snel naar een rechtsbijstand te grijpen. Zeker gezien je net een reactie hebt en KPN bereid is om mee te denken.
Vandaag zorgen voor een aansluiting.Wij liggen geheel stil met ons bedrijf!!!!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.