Beantwoord

Port 25 niet open inkomend

  • 1 March 2024
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo allen,

Ik heb meerdere fora gelezen mbt poort 25 en ik kom er niet heel veel verder mee. Wij zijn naar KPN zakelijke gegaan zodat we onze mailserver hier intern konden draaien. Echter kom ik er zojuist achter dat port 25 niet open te krijgen is, ik vind dit een kwalijke zaak. Als ik via mxtoolbox en/of telnet de SMTP check uitvoer krijg ik block op port 25. Als ik port 2525 forward naar poort 25, dan werkt het wel. Het lijkt dus echt een blokkade op port 25. Kan iemand dit uitleggen? Anders ga ik mijn abbonement opzeggen in de proefperiode.

Alvast dank.

Mvg,

Thomas Smits 

icon

Beste antwoord door thoompje 2 March 2024, 14:04

Bekijk origineel

2 reacties

Topic kan dicht! Als je KPN een hebt dien je Extra Veilig Internet uit te schakelen. Modem aansluiten en laten syncen na ± 15 minuten. Hierna werkt het!

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @thoompje

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Zoals inmiddels denk ik wel duidelijk is geworden zijn wij in het weekend niet aanwezig. Goed om te lezen dat je toch tot de oplossing is gekomen. Ik heb jouw laatste reactie als ‘Beste antwoord’ geselecteerd. 

Als je nog andere vragen hebt horen we het natuurlijk graag!  

Reageer