Beantwoord

T41P doorverbinden

  • 17 June 2022
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Als ik een inkomend gesprek doorverbind met ruggespraak naar een collega, moet deze binnen 3x over gaan opnemen anders is doorverbinden mislukt. Hoe krijg ik dan de persoon weer terug aan de lijn? Ben nu steeds het gesprek kwijt….

icon

Beste antwoord door Wesley 20 June 2022, 10:46

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen @Sandra 

Als eerst natuurlijk van harte welkom op het Zakelijk Forum!

Ik help je graag om te kijken of we het probleem voor je kunnen oplossen, Klopt het dat het een Yealink T41P toestel betreft?
Wat gebeurd er nu als het doorverbinden niet is gelukt? Ben je dan het gesprek helemaal kwijt, of staat de beller nog ergens in de wacht zonder dat het lukt om deze terug te krijgen.

Zou je jouw profiel willen updaten met jullie klantnummer, dan kan ik alle gegevens er bij pakken om de instellingen in de telefooncentrale na te (laten) kijken.

Goedemorgen Wesley,

Het betreft inderdaad een Yealink T41P toestel. Het gesprek is volgens mij niet weg, maar ik krijg de klant niet terug aan de lijn omdat ik niet weet welke knop ik dan moet hebben.

Goedemorgen Sandra,

Ik heb even contact gehad met een expert.  Mijn collega geeft het volgende aan over het toestel:
Voor het doorverbinden; het eerste gesprek in de wacht zetten en daarna een 2e lijn pakken en bellen naar de volgende bestemming en wanneer zij het gesprek niet aannemen dan de 2e lijn ophangen en de eerste lijn uit de wacht halen.

Dat zou de volgorde moeten zijn. Wanneer je de knoppen exact wilt weten heb ik hier een link naar een verkorte handleiding
Overigens zie ik dat jullie KPN EEN EXCELLENCE hebben, dus mocht je verdere vragen hebben dan kun je contact opnemen met jullie Business Partner (Fivespark). Voor mij is de telefooncentrale afgeschermd omdat jullie Business Partner hier het beheer over heeft. Ik heb dus helaas geen mogelijkheid om verder de instellingen bij jullie intern na te kijken

 

 

 

Reageer