Vraag

Van kastje naar de muur, al minstens 8 keer gebeld om op te zeggen.

  • 15 June 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Heb nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt!

Wij ontvangen facturen voor een dienst (Zakelijk DSL) welke we sinds 5 juni 2020 al niet afnemen. Krijg het bij KPN maar niet voor elkaar de dienst op te zeggen. Ze beloven het en krijg zelfs een referentienummer, maar blijf toch facturen ontvangen. Ik heb de afd. opzeggingen al meerdere malen (> 8 keer) aan de lijn gehad (na soms lange wachttijden), wordt verkeerd doorverbonden, collega's die elkaar niet kennen, afdelingen (bv. Legacy, genoemd door een medewerker) waar ze nog nooit van gehoord hebben, etc.. Er wordt ook telkens naar andere afdelingen verwezen, waar je dan vervolgens niet mee  wordt doorverbonden, dus maar weer opnieuw belt. Klacht ingediend en een klachtennummer ontvangen, maar na ca. een week blijkt de klacht verwijderd en kan ik weer een klacht indienen. Je kan het zo gek niet bedenken! Dit is nog erger dan de belastingdienst. Er wordt zelfs gezegd dat het heel vervelend is allemaal, maar dat niemand mij kan helpen. Hoe vind je dat?!!! De oplossing weten ze niet. Kan ook niet doorverbonden worden met een leidinggevende of iemand hoger in de boom. Er valt voor de zakelijke markt van KPN HEEL VEEL te verbeteren!!!!! Echt iets voor RADAR!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Jolanda van de Putte,

Welkom op het zakelijk KPN forum!
Bedankt dat je jouw verhaal met ons deelt. Ik kan mij goed voorstellen dat je het zat bent om telkens van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Onze excuses dat het allemaal zo slordig verloopt. Ik wil graag kijken hoe ik jou kan helpen zodat dit probleem opgelost kan worden.

Wil je mij een privé bericht sturen met je postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie je klantnummer en de laatste 4 cijfers van het IBN rekeningnummer waar wij maandelijks van afschrijven?

Zodra ik de gegevens heb ontvangen kan ik voor je aan de slag gaan.

Reageer