het lijkt er bij kpn mobiel en internet op of ik wordt opgelicht door kpn die wel de facturen weet te schrijven maar hulp daar kunnen we naar fluiten zo het niet behoord te zijn slecht voor het bedrijf als de klanten zoveel klachten hebben kunnen deze over een jjaar de helft minder zijn door kpn mobiel als internet weggelopen zijn door hun eigen Risico falliet raken hoogachtend AdBekkers55@outlook.com
Waarom zijn ze bij kpn mobiel zo stug eigenwijs dat zij Mobielnummer 0629356490 die helemaal allang buiten werking is en het goede Mobielnummer 0616094355 kunnen gebruiken voor de certificatie code te ontvangen
HET ZOU EENS GOED ZIJN DAT DIE PERSONEN GOED WAKKER GESCHUD WORDEN OF DE KABOUTERS KOMEN TEVEEL MET EEN ZAKJE WIT ZAND OM HET PERSONEEL TE BESTROOIEN MET WIT ZAND IN DE OGEN VAN HET PERSONEEL DAT ZIJ BLIND ZIJN GEWORDEN EN NIETS MEER KUNNEN LEZEN WAT ER IN HUN COMPUTER STAAT ZET DAN OP TIJD EEN STRAATBEZEN KLAAR OM DE KABOUTERS OP AFSTAND TE HOUDEN HOIOGACHTEND AdBekkers55@outlook.com
Beste heren of Damens stuur Donderdag 31 Augustus de Monteur zodat deze tussen 08;00 uur en 11;00 uur Bij Ad Bekkers Simeonshof 15, 5469 CK ERP OM DE GEGEVENS ALS NOG IN TE KOMEN VULLEN ZODAT HIJ WEER VOORUIT KAN MET OVERAL IN TE KUNNEN LOGGEN MET DE GOEDE NIEUWE GEGEVENS VAN DE KPN MONTEUR HOOGACHTEND AdBekkers55@outlook.com
HET IS BELANGRIJK ALS HET KPN MONTEUR PERSONEEL OP TIJD BIJ ZIJN KLANTEN BEGEEFT DAARMEE HOUDEN ZE BETER KLANTEN EN HOEFT KPN NIET VERLIES TE RAKEN DUS PERSONEEL KPN ZET HEM OP EN DOE JE BEST ZOALS HET MOET ZIJN DAN ZIJN ALLE KLANTEN TEVREDEN MET KPN MONTEURS EN DE DAMENS EN HEREN DIE DE KLANTEN MOETEN BEANTWOORDEN IS HET VOORSTEL IDEE VAN AdBekkers55@outlook.com
Morgen Donderdag 31-08-2023 het oude Mobielenummer 0629356490 verwijderen meteen en de Certificatie vijf cijfer code naar 0616094355 verzenden zodat Ad Bekkers weer goed in kan loggen op mijn kpn Ook de Monteur die Bij Ad Bekkers Simeonshof 15, 5469CK ERP MOET ZIJN TUSSEN 08;00 UUR EN 11;00 UUR OP TIJD TE ZIJN
Ook vindt ik het ontzaggelijk Dom om als de klant nog met gesprek bezig is dat de telefonisten vrouw te snel weg loopt en de hoorn te snel er op gegooit wordt als de klant nog niet is uitgepraat met zijn uitleg van het telefoon nummer dat de klant aan het doorgeven is dan loopt het helemaal fout dus een foute keuze van de telefoniste vrouw die dan aan de lijn is voor de klant die kpn-mobiel Aan het Bellen is hoogachtend AdBekkers55@outlook.com
ZO IS TE ZIEN WAT DEZE ARTIEST ALS DUO WIM ZANG ACCORDIONS EN PERCUSSIONS Ad Bekkers in zaal de gasterij van Simeonshof 1, 5469 CK ERP-NOORDBRABANT
DEZE ARTIEST HEEFT MORGEN MIDDAG WEER ZIJN DRUM-REPETICIE VAN 14;00 UUR TOT ZEVENTIEN DAARNA TOT 18;00 UUR OPRUIMEN VAN ZIJN INSTRUMENTEN HOOGACHTEND AdBekkers van Duo Wim en Ad
Goedemiddag
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Aan de hand van jouw verhaal heb ik de gegevens er bij gezocht. Jouw gegevens horen bij een privé abonnement, dit forum is voor onze zakelijke klanten.
Daarbij wil ik je er op wijzen dat je publiekelijk je telefoonnummers en adresgegevens hebt gedeeld, dus ik zou adviseren om dit aan te passen en contact op te nemen met onze klantenservice voor privé abonnementen via 0800-0402. Of je kunt je vraag stellen op het KPN forum voor privé abonnementen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.