Beantwoord

Kan SPF-record niet wijzigen

  • 22 January 2022
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

KPN levert in dit geval domeinhosting en Exchange Online.

Graag wil ik het SPF-record voorzien van een extra IP4-adres, echter lukt dit niet. Ook een nieuw TXT-record toevoegen en vervolgens het huidige SPF-record verwijderen lukt niet.

Zie printscreen.

Graag hulp hiermee.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door marcopoismans 24 January 2022, 21:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Beste Leroy,

Inderdaad het is mij gelukt door in de oude portal het automatisch gegenereerde DNS-record te deactiveren en vervolgens een nieuwe SPF-record toe te voegen.

Bedankt.

Marco

Goed om te horen Marco! 

Beste Leroy,

Inderdaad het is mij gelukt door in de oude portal het automatisch gegenereerde DNS-record te deactiveren en vervolgens een nieuwe SPF-record toe te voegen.

Bedankt.

Marco

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @marcopoismans en welkom op het forum!

 

Je hebt ook in dit oude topic een antwoord gepost zag ik. Klopt het dat je DNS record inmiddels al werkend hebt gekregen?

 

Reageer