Naast dat we een klacht indienen bij de betreffende KPN XL winkel willen we tevens een CC sturen naar KPN zelf, maar ik kan niet vinden waar zakelijke klanten hiervoor terecht kunnen.
Alvast bedankt 🙂
Beste antwoord door Tim
Beste DillenLipman,
Het is mogelijk om een klacht in te dienen via een medewerker of middels het klachtenformulier op de website. Er is geen e-mailadres beschikbaar, via de website kan de vraag of klacht meteen naar de juiste afdeling worden gestuurd.
Kan ik u wellicht ook helpen met het oplossen van deze klacht? Wat is er precies aan de hand? U kunt mij hiervoor een Privébericht sturen met een toelichting, de bedrijfsnaam, postcode en huisnummer waar uw abonnement op staat. Ik hoop van u te mogen horen!
Bekijk origineel
Het is mogelijk om een klacht in te dienen via een medewerker of middels het klachtenformulier op de website. Er is geen e-mailadres beschikbaar, via de website kan de vraag of klacht meteen naar de juiste afdeling worden gestuurd.
Kan ik u wellicht ook helpen met het oplossen van deze klacht? Wat is er precies aan de hand? U kunt mij hiervoor een Privébericht sturen met een toelichting, de bedrijfsnaam, postcode en huisnummer waar uw abonnement op staat. Ik hoop van u te mogen horen!