Goedemorgen
Wij werken bijvoorbeeld met verschillende telefoon lussen, waarbij het regelmatig voor komt dat een klant in een lus terecht is gekomen en moet worden doorverbonden met de mobiele telefoon naar een andere eindgebruiker met een mobiele telefoon. Op het moment dat er wordt doorverbonden, gaat men naar de Mijngesprek applicatie en zoekt men de persoon op naar wie moet worden doorverbonden. Het moment tussen het doorverbinden en het zoeken van de collega in de Mijngesprek applicatie, kan men telefoon niet muten en moet iedereen rondom de telefoon bij wijze van stil zijn. Dit werkt erg onhandig.
Daarnaast als er een lijn wordt doorverbonden naar een collega en deze collega neemt niet op, dan kan de lijn niet meer terug worden gepakt en werken de knoppen in de applicatie niet meer. Gevolg is dat vervolgens de lijn er wordt opgegooid door een collega. Dit is natuurlijk niet klantvriendelijk en onprofessioneel.
Als laatste blijft het een gemis dat men bij een gemiste oproep niet weet of de klant naar het 06-nummer van mijn collega heeft gebeld of dat deze naar de groep/lus heeft gebeld. Daardoor weten de collega's nu dus niet of hij terug moet bellen of niet. Gevolg is bijvoorbeeld dat als ik naar een collega x bel, hij niet opneemt, ik dan zoals het hoort in de lus terecht kom. Vervolgens wordt ik door het hele team wat in de lus zit teruggebeld omdat zij een gemiste oproep van mij zien. Erg frustrerend.
Zouden jullie hier eindelijk eens een oplossing voor kunnen verzinnen en/of verhelpen in de Mijngesprek Applicatie? Enkele topics zoals het muten zeiden jullie twee jaar geleden al dat er aan gewerkt zou worden. Echter tot op heden is dit nog niet gelukt?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Thomas
Beste antwoord door Mark L.
Bekijk origineel