Mijn collega heeft de kpn zapper app op zijn telefoon. Als hij naar het buitenland gaat en hij vergeet de functie 'mobility' uit te zetten dan kan hij niet meer bellen bellen als hij in het buitenland is. Waarom is dat?
Als dat gebeurd dan kan hij het alleen uit zetten als hij WIFI heeft, niet met 3G of 4G ofzo. Het duurt soms echter een tijdje voor hij beschikking heeft over WIFI dus dan kan hij al die tijd niet bellen.
Als hij dan weer terug is in Nederland en hij vergeet het weer aan te zetten dan kunnen we hem niet bellen op zijn vaste nummer maar alleen op zijn mobiele nummer. Is hier iets aan te doen of is dat gewoon zoals het werkt?
Hi Barry75,
Welkom op het zakelijk forum!
Het is een heel interessante vraag maar ik zoek het graag voor u uit. Om antwoord te geven op uw 1e vraag. De functie mobility zorgt voor een connectie tussen de mobiel van uw collega en zijn vaste toestel. Zonder internet is die connectie niet mogelijk.
Ik vermoed dat de Zapper app van uw collega in het buitenland geen verbinding maakt met het internet.
Het lijkt me een goed idee dat uw collega niet vergeet om het weer aan te zetten. Vooralsnog is daar geen andere mogelijkheid voor en is het zoals het werkt.
Welkom op het zakelijk forum!
Het is een heel interessante vraag maar ik zoek het graag voor u uit. Om antwoord te geven op uw 1e vraag. De functie mobility zorgt voor een connectie tussen de mobiel van uw collega en zijn vaste toestel. Zonder internet is die connectie niet mogelijk.
Ik vermoed dat de Zapper app van uw collega in het buitenland geen verbinding maakt met het internet.
Het lijkt me een goed idee dat uw collega niet vergeet om het weer aan te zetten. Vooralsnog is daar geen andere mogelijkheid voor en is het zoals het werkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.