Vraag

MIJN VRAAG IS NIET BEANTWOORD

  • 1 October 2023
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

MIJN   BEDOELING   IS  OM  HET  FOUTE  MOBIELTELEFOON   TE  VERWIJDEREN  DAT  ER  NU  STAAT  BIJ   HET  INLOGGEN.   MET  HET   5  CIJFERIGE   CERTIFICATIE   CODE  DAT NAAR   HET   FOUTE   MOBIELNUMMER  DAT  ER  NU   STAAT   WAAR   DE  5   CIJFERIGE   CERTIFICATIE   CODE   NAAR  TOE   GESTUURD   WORDT,   IS  HET  FOUTE  MOBIELNUMMER   DAT   VERWIJDERD   MOET  WORDEN ,  OM   HET  GOEDE  MOBIELNUMMER  TE  PLAATSEN  WAAR  HET   5  CIJFERIGE   CERTIFICATIE  CODE   NAAR  TOE  VERZONDEN  MOET  WORDEN.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Ad Bekkers,

We hebben al een tijdje contact in privé en tot nu toe communiceren we een beetje langs elkaar heen. Het heeft daarom dus geen zin om een nieuw topic met dezelfde vraag aan te maken.

Ik heb je in privé meerdere keren de stappen gestuurd die je kunt volgen om de tweestapsverificatie voo het inloggen in de MijnKPN app aan te passen. Hiervoor dien je in te loggen via de webversie van MijnKPN en dus niet de app. 

BESTE  RICK   MIJN   VRAAG   IS   NIET   PRECIES   BEANTWOORD   ZOALS   IK   ZOU   WILLEN   EEN   OPSTELLING   HOE  IK   MIJN   FOUT   MOBIELNUMMER   KAN   VERWIJDEREN   EN   DAARNA   HET    JUISTE   MOBIELNUMMER   PLAATSEN   DAT   HEEFT   UW   EEN  KEER   UITGESCHREVEN   MAAR   IK   BEN   DAT   OPSTELLING   KWIJT   GERAAKT   DAAROM   VROEG   IK   DAT  NOG   EEN   KEER   OPNIEUW   TE  WILLEN   SCHRIJVEN   DAN   ZOU  IK  MISSCHIEN   BETER   GEHOLPEN   ZIJN   WANT  NU   KAN  IK   DAT   NERGENS   MEER   VINDEN   

Reageer