MIJN BEDOELING IS OM HET FOUTE MOBIELTELEFOON TE VERWIJDEREN DAT ER NU STAAT BIJ HET INLOGGEN. MET HET 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE DAT NAAR HET FOUTE MOBIELNUMMER DAT ER NU STAAT WAAR DE 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE NAAR TOE GESTUURD WORDT, IS HET FOUTE MOBIELNUMMER DAT VERWIJDERD MOET WORDEN , OM HET GOEDE MOBIELNUMMER TE PLAATSEN WAAR HET 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE NAAR TOE VERZONDEN MOET WORDEN.
Goedemorgen
We hebben al een tijdje contact in privé en tot nu toe communiceren we een beetje langs elkaar heen. Het heeft daarom dus geen zin om een nieuw topic met dezelfde vraag aan te maken.
Ik heb je in privé meerdere keren de stappen gestuurd die je kunt volgen om de tweestapsverificatie voo het inloggen in de MijnKPN app aan te passen. Hiervoor dien je in te loggen via de webversie van MijnKPN en dus niet de app.
BESTE RICK MIJN VRAAG IS NIET PRECIES BEANTWOORD ZOALS IK ZOU WILLEN EEN OPSTELLING HOE IK MIJN FOUT MOBIELNUMMER KAN VERWIJDEREN EN DAARNA HET JUISTE MOBIELNUMMER PLAATSEN DAT HEEFT UW EEN KEER UITGESCHREVEN MAAR IK BEN DAT OPSTELLING KWIJT GERAAKT DAAROM VROEG IK DAT NOG EEN KEER OPNIEUW TE WILLEN SCHRIJVEN DAN ZOU IK MISSCHIEN BETER GEHOLPEN ZIJN WANT NU KAN IK DAT NERGENS MEER VINDEN
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.