Na het inloggen in mijnkpn zakelijk kan ik alleen facturen raadplegen.
Ik kan de rest niet openen.
Beste lab400,
Welke dienst(en) neemt u af bij KPN? Zou u willen toelichten welke onderdelen niet geopend kunnen worden? Wij helpen u graag!
Welke dienst(en) neemt u af bij KPN? Zou u willen toelichten welke onderdelen niet geopend kunnen worden? Wij helpen u graag!
Hallo Tim,
Ik heb mobiel bellen en mobiel internet diesten bij KPN.
Bij het klikken op Online behher, bestellen, nummerbeheer krijg ik de volgende mededeling:
"Door het overzetten van de bestelmogelijkheden naar een nieuw MijnKPN-omgeving, is het tijdelijk niet mogelijk om op deze pagina .....".
mijn gebruiker naam is lab400
Ik heb mobiel bellen en mobiel internet diesten bij KPN.
Bij het klikken op Online behher, bestellen, nummerbeheer krijg ik de volgende mededeling:
"Door het overzetten van de bestelmogelijkheden naar een nieuw MijnKPN-omgeving, is het tijdelijk niet mogelijk om op deze pagina .....".
mijn gebruiker naam is lab400
Goedemiddag Lab400,
Ik heb mijn collega Cindy gevraagd dit voor je te bekijken. Ze is van de afdeling KPN Zakelijk Mobiel en weet hier meer van. Ze zal u morgen een berichtje sturen met meer informatie of vragen stellen wanneer ze meer gegevens van u nodig heeft.
Met vriendelijke groet,
Burhan
Ik heb mijn collega Cindy gevraagd dit voor je te bekijken. Ze is van de afdeling KPN Zakelijk Mobiel en weet hier meer van. Ze zal u morgen een berichtje sturen met meer informatie of vragen stellen wanneer ze meer gegevens van u nodig heeft.
Met vriendelijke groet,
Burhan
Goedemorgen Lab400,
Er is een update die uitgevoerd wordt in de MijnKPN omgeving, waardoor u deze melding heeft gehad. Als het goed is, dient dit vandaag eind van de dag verholpen te zijn. Wilt u laten weten of dat daadwerkelijk zo is?
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met hartelijke groet,
Cindy
Er is een update die uitgevoerd wordt in de MijnKPN omgeving, waardoor u deze melding heeft gehad. Als het goed is, dient dit vandaag eind van de dag verholpen te zijn. Wilt u laten weten of dat daadwerkelijk zo is?
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met hartelijke groet,
Cindy
Beste Cindy,
De update van afgelopen weekend heeft niet geholpen.
Er is geen enkele verandering.
Met vriendelijke groet,
R. Laabar
De update van afgelopen weekend heeft niet geholpen.
Er is geen enkele verandering.
Met vriendelijke groet,
R. Laabar
Beste Cindy,
De update van afgelopen weekend heeft niet geholpen.
Er is geen enkele verandering.
Met vriendelijke groet,
R. Laabar
LAB400 B.V.
De update van afgelopen weekend heeft niet geholpen.
Er is geen enkele verandering.
Met vriendelijke groet,
R. Laabar
LAB400 B.V.
Goedemorgen R. Labaar,
Dat is vervelend! Zou u mij in een https:///t5/Over-het-KPN-Forum/Een-priv%C3%A9bericht-versturen-en-ontvangen/m-p/1696#M17 willen voorzien van het 06- of klantnummer en de NAW-gegevens van de contractant? Dan ga ik laten uitzoeken waarom dit niet meer naar behoren werkt en hoe ik dit voor u kan verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Marcia
Dat is vervelend! Zou u mij in een https:///t5/Over-het-KPN-Forum/Een-priv%C3%A9bericht-versturen-en-ontvangen/m-p/1696#M17 willen voorzien van het 06- of klantnummer en de NAW-gegevens van de contractant? Dan ga ik laten uitzoeken waarom dit niet meer naar behoren werkt en hoe ik dit voor u kan verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Marcia
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.