Ik heb spotify premieum gekocht maar ik weet me account gegevens nie meer kan ik dat oplossen
*topic verplaatst naar het juiste subforum "MijnKPN & Apps
Hallo Rivelino, welkom op het KPN Zakelijk Forum.
Hebt u Spotify Premium via het Alles-in-1 pakket aangeschaft of bij uw mobiele abonnement? Hebt u in een privébericht ook bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en eventueel het 06-nummer waar het om gaat?
Hebt u Spotify Premium via het Alles-in-1 pakket aangeschaft of bij uw mobiele abonnement? Hebt u in een privébericht ook bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en eventueel het 06-nummer waar het om gaat?
Je kan het beste via spotify.com je wachtwoord resetten.
Hallo @Rivelino ,
Ik heb jouw topic even verplaatst naar het juiste subforum "MijnKPN & Apps".
Succes met het opnieuw instellen van jouw Spotify account en natuurlijk ook heel veel luisterplezier gewenst. Spotify is mijn beste muziekervaring en 'investering' - nadat mijn verhuisdozen vol met CD/DVD's waren gestolen - sinds jaren! 😎
Ik heb jouw topic even verplaatst naar het juiste subforum "MijnKPN & Apps".
Succes met het opnieuw instellen van jouw Spotify account en natuurlijk ook heel veel luisterplezier gewenst. Spotify is mijn beste muziekervaring en 'investering' - nadat mijn verhuisdozen vol met CD/DVD's waren gestolen - sinds jaren! 😎
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.