Uiteraard hebben we meermalen contact opgenomen met de klantenservice. Het slechte bereik hier blijkt een bekend probleem te zijn en er staat een extra mast op de planning. Maar wanneer dat is, dat is niet bekend. Intussen betalen wij iedere maand abonnementskosten maar zijn niet of amper bereikbaar. Misschien moet ik die betalingen wel gaan storneren?
We hebben een schriftelijke klacht ingediend. Mijn collega heeft vandaag weer 3 kwartier aan de lijn gehangen met de klantenservice om vervolgens te horen; maar u heeft in de rest van Nederland toch wel bereik???? Ja maar mevrouw, wij zijn een bedrijf en in ons bedrijfspand, waar wij de hele dag werken, daar niet dus. Het is voor ons van levensbelang dat we bereikbaar zijn!
Lieve KPN, hoe kan dit opgelost worden? een repeater is geen optie want buiten is het bereik ook slecht. Graag horen wij een goede en snelle oplossing voor ons probleem!
met onbereikbare groet,
Karin Abelskamp
ArcheoCare
Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineel