Iphoen X
27/10 Iphone X besteld nu staat plots geannuleerd in de status! Tel contact 'kunnen we helaas niets aan doen' u moet opnieuw bestellen... dacht het toch niet?
Hi @mvk ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Allereerst wil ik u even mijn oprechte excuses aanbieden voor de late reactie. Uw vraag is ons helemaal ontschoten.
Het is erg naar om te horen dat uw bestelling geannuleerd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nu ben ik even benieuwd, is ook met u besproken waarom de bestelling geannuleerd was? En wat is er sindsdien gebeurt?
Natuurlijk help ik u alsnog graag om ervoor te zorgen dat u de iPhone X krijgt. Ik vermoed dat u de bestelling in combinatie met een verlening van uw mobiele abonnement geplaatst had. Of begrijp ik dit verkeerd?
Ik ontvang graag in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, uw klantnummer, postcode + huisnummer en de naam van de contractant/bedrijf.
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Allereerst wil ik u even mijn oprechte excuses aanbieden voor de late reactie. Uw vraag is ons helemaal ontschoten.
Het is erg naar om te horen dat uw bestelling geannuleerd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nu ben ik even benieuwd, is ook met u besproken waarom de bestelling geannuleerd was? En wat is er sindsdien gebeurt?
Natuurlijk help ik u alsnog graag om ervoor te zorgen dat u de iPhone X krijgt. Ik vermoed dat u de bestelling in combinatie met een verlening van uw mobiele abonnement geplaatst had. Of begrijp ik dit verkeerd?
Ik ontvang graag in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, uw klantnummer, postcode + huisnummer en de naam van de contractant/bedrijf.
Ha SjorsK,
Alsof je het wist.... krijg zojuist bericht dat hij vandaag geleverd wordt. Duurt ff maar dan heb je ook wat?!
Alsof je het wist.... krijg zojuist bericht dat hij vandaag geleverd wordt. Duurt ff maar dan heb je ook wat?!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.