Beantwoord

Wisselgesprek werkt niet meer

  • 4 September 2017
  • 32 reacties
  • 17992 keer bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Mariette,

Gelukkig zijn we weer een stap verder!
Het is alleen wel frustrerend dat het probleem met het wisselgesprek nog niet opgelost is.
Maar we geven niet op 💪🏼

U heeft het natuurlijk al eerder aangegeven dat het in uw toestel ook goed ingesteld staat. Ik wil u alleen vragen om dit nogmaals te controleren. Netwerktechnisch gezien hebben wij geen invloed op deze faciliteit. Zoals u waarschijnlijk ook weet gaat u via 'Instellingen', naar 'Telefoon' en daar ziet u de optie 'wisselgesprek' staan. Logischerwijs moet deze functie aan staan.
Hallo Rick,

Ik kan inmiddels weer in mijn telefoon.
Op een onverklaarbare manier deed mijn 6 cijferige inlog het niet meer.
De telefoon heb ik moeten verwijderen naar aanleiding van een telefoongesprek met jullie helpdesk en opnieuw installeren en mijn back-up terug moeten zetten.

De telefoon en simkaart zijn nu in gebruik, echter.... het wisselgesprek doet het nog altijd niet.
Wat gaat hier mis?

Groeten,
Mariette
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen,

Goed om te lezen dat het activeren van de simkaart gelukt is!
Als ik het goed begrijp plaatste u dus de simkaart in het toestel, zette u het toestel aan en werd er toen om het wachtwoord gevraagd, toch?

Ik heb navraag gedaan bij de Iphone gebruikers hier en als eerste dient u het wachtwoord in te voeren en vervolgens de pincode. Echter als u aangeeft dat het toestel nu geblokkeerd is adviseren wij om de Apple helpdesk te bellen. Dit ligt namelijk niet aan de nieuwe simkaart die u gekregen heeft. U kunt de helpdesk bereiken via 0800-0200570.
Hallo, ik heb de simkaart ontvangen. Bedankt hiervoor.
Deze heb ik op de website geactiveerd en in mijn iPhone 6s gestopt.
Ik moet een 6 cijferig wachtwoord invullen, ik heb mijn oude wachtwoord ingegeven. Deze doet het niet.
Welk wachtwoord dien ik in te geven? Mijn telefoon is nu geblokkeerd.

Alvast bedankt!
Super, bedankt voor de hulp.
Ik heb al meerdere keren telefonisch contact met jullie gehad en tot nu toe geen oplossing geboden gekregen tot nu toe.

Zodra ik de nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd heb laat ik dit weten.
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Yetje07 ,

Bedankt voor het sturen van de gegevens!

Ik heb gesproken met een specialist van mobiel en wij vermoeden dat het aan uw simkaart ligt. Dit vermoeden komt voort uit uw test. Wij hadden namelijk verwacht dat de facilitiet 'wisselgesprek' wel op een ander toestel zou werken.

Als oplossing heeft mijn collega kosteloos een nieuwe simkaart voor u besteld. U ontvangt deze morgen of uiterlijk woensdag. Bij de simkaart ontvangt u instructies over hoe de nieuwe simkaart te activeren. Zodra de simkaart geactiveerd is blijft u deze nieuwe simkaart gebruiken.

Voordat u de nieuwe simkaart in gebruik neemt is het belangrijk om te controleren of de gegevens (denk bijvoorbeeld aan contacten) op de oude simkaart veilig gesteld zijn. Uw contacten zijn vermoedelijk ook opgeslagen in iCloud, maar het is goed om te controleren zodat u niet ineens uw contacten kwijt bent.

Laat u het mij weten als u de nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd heeft?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Yetje07,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Wat naar om te lezen dat u de faciliteit 'wisselgesprek' niet kunt gebruiken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Natuurlijk zoek ik graag uit hoe we dit zsm op kunnen lossen.

Is er iets aan uw abonnement gewijzigd of heeft u een nieuw toestel gekregen, waardoor dit probleem zich voordoet?

Wilt u in een privébericht het betreffende mobiele telefoonnummer sturen (ik zie er namelijk 2)?

Reageer