Beantwoord

Wisselgesprek werkt niet meer

  • 4 September 2017
  • 32 reacties
  • 17992 keer bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Beste Rick,

Ik heb hetzelfde problem met wisselgesprek, kan je het voor mij ook in orde maken.

Ik hoor het graag.

Grt. Jordy
Goedemiddag,

Ook bij mij werkt het wisselgesprek niet. Ik heb reeds telefonisch contact gehad met jullie helpdesk zij hebben mij geadviseerd om contact op te nemen met Apple (heb een IPhone 7) maar ook zij kunnen mij niet helpen.

Wisselgesprek in mijn telefoon staat aan en *43# werkt ook niet.

Kunnen jullie het voor mij ook oplossen?

grt, Dorianne
Hi Rick,

Als ik in gesprek ben met dan hoor ik tijdens het gesprek niets. Ik ontvang een SMS bericht dat iemand me gebeld heeft, maar geen signaal bij mijn gemiste oproepen. Wat ook vreemd is. Wat de tweede beller hoort durf ik niet te zeggen. Ik ga proberen dat te testen! Kom bij je terug met meer info.

grt dorianne
Hoi Rick,

De tweede beller krijgt het bericht dat ik in gesprek ben en de beller wordt doorgeschakeld naar de voicemail. Vervolgens krijg ik een SMS bericht dat ik een oproep gemist heb, maar deze gemiste oproep is niet te zien bij gemiste oproepen. Kun je hiermee vooruit?
TNX voor het oplossen 🙂 🙂
Hallo,

Ik heb een zakelijk nummer en kan geen wissel gesprek voeren. dit staat wel actief op mijn Iphone.

Hoor graag hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt!
Hallo,

Ook ik heb een zakelijk nummer bij KPN en een iPhone en ook bij mij werkt wisselgeprek niet meer sinds ik een nieuwe simkaart heb gehad.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

Mvg Bart

Reageer