Vraag

Beheeromgeving domein niet meer bereikbaar

  • 18 March 2024
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Goedemorgen,

Voorheen logde wij zakelijk voor het beheer van ons domein altijd in via:

https://cp.online.kpn.com/servlet/Turbine/frm/single/

Deze link werkt echter niet en als ik gewoon via Mijn KPN probeer in te loggen, werkt dit ook niet. Dit kan alleen met e-mailadres. Het gebruikersnaam waarmee we voorheen inlogde, pakt die dus niet.

Wachtwoord opvragen werkt helaas ook niet, waarschijnlijk omdat ik niet het juiste e-mailadres invul dat hieraan gekoppeld is.

Ik heb het gevoel dat ik ook ergens moet inloggen dan via Mijn KPN, klopt dit? Iemand enig idee waar ik moet zijn?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Emd,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Het klopt dat het een en ander is veranderd met betrekking tot het beheer van clouddiensten. De Zelfservice Cloud portal is niet meer beschikbaar en het beheer gaat tegenwoordig in principe via MijnKPN Zakelijk. 

Ik ben met de bedrijfsnaam en de domeinnaam uit het mailadres uit jouw forumprofiel gaan zoeken en ik zie dat jullie een KPN EEN Excellence pakket hebben. Dit abonnement loopt via een van onze business partner. Op de factuur (rechtsboven) vind je via welke partner dit precies is. 

Voor deze abonnementen kan ik alleen de facturen inzien en het lijkt erop alsof deze domeinnaam ook niet in dit pakket is ondergebracht. Het lijkt er dus op dat de domeinnaam nu bij een andere provider is ondergebracht. 

Reageer