ik krijg de melding “dienst altijd doorschakelen is uitgeschakeld” als ik probeer het vaste nummer door te schakelen naar een mobiel. Wat is hier aan te doen>
Beste antwoord door Mohammad
Bekijk origineelik krijg de melding “dienst altijd doorschakelen is uitgeschakeld” als ik probeer het vaste nummer door te schakelen naar een mobiel. Wat is hier aan te doen>
Beste antwoord door Mohammad
Bekijk origineelGoedemiddag
Waar krijgt u deze melding precies? Hebt u hier een screenshot van voor mij?
Mohammad,
Deze melding krijg ik direct na het toetsen van *21*06…...# op het vaste toestel wat ik wil doorschakelen.
Ik wil ons vaste nummer doorschakelen naar een 06, en dat heeft tot afgelopen vrijdag gewerkt. Als ik nu wil doorverbinden hoor ik direct: "De dienst doorschakelen is uitgeschakeld". Als ik een doorschakeling wil opheffen via #21# of #61# etc. dan krijg ik de melding “doorschakeling opgeheven” o.i.d.
Ik heb vandaag van half 11 tot half twee met wel 7 á 8 KPN medewerkers aan de lijn gehangen, telkens een moment geduld en doorverbinden maar geen oplossing.
Hebt u voor mij in een privébericht uw volledige naam, postcode, huisnummer, klantnummer en geboortedatum ter verificatie? Dan zal ik vanuit hier meekijken. Het antwoord hangt namelijk af van het type abonnement wat u afneemt.
Bedankt voor de gegevens,
U hebt een Ondernemerspakket, zou u het op deze manier willen proberen: *2106...#
Dus zonder het tweede sterretje.
Goedemorgen,
Ik heb van mijn collega
Mohammad,
Door een eerder call op dit forum had ik inderdaad al een prive bericht naar Rick S gestuurd en hij heeft daarop gereageerd.
Bij hem al excuus aangeboden dat ik nu twee medewerkers aan het werk gezet heb, sorry.
Net een bericht van hem gehad en de doorschakeling is nu actief.. Ik kan hem deactiveren via #21#.
Als ik hem via de officiële weg wil activeren via *21*06……# dan krijg ik weer de melding: "Dienst doorschakelen is uitgeschakeld” en als ik doorschakel met behulp van jouw oplossing *2106…..# dan gaat het prima.
Met andere woorden ontzettend bedankt voor het oplossen van dit vreemde probleem.
Met vriendelijke groet,
Willem Ligthart
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.