Een klant heeft een domein bij KPN geregistreerd. Die hebben we een tijdje geleden via http://cp.online.kpn.com/ aangepast. Alleen zie ik dat die niet meer werkt. Hoe kan ik dit nu doen? Ik zie bijvoorbeeld dat het via Microsoft kan, alleen zie ik daar de oude DNS niet in terug.
Goedemorgen Mees, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Dat is inderdaad een tijdje terug geweest want die CP-pagina is niet meer online.
Welke domeinnaam gaat het over?
Goedemorgen Mees, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Dat is inderdaad een tijdje terug geweest want die CP-pagina is niet meer online.
Welke domeinnaam gaat het over?
Dit gaat via het MijnKPN Zakelijk account. Daar kun je onder producten kiezen voor Cloud. Vervolgens ga je naar een pagina waar je o.a. de dns-records kunt aanpassen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.