Vraag

foutmelding eherkenning

  • 30 May 2022
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Er is een storing opgetreden binnen het netwerk voor eHerkenning. Om uw privacy te waarborgen is uw sessie beeindigd. Wij adviseren u om alle openstaande vensters af te sluiten en uw verzoek opnieuw te starten.

Onderstaande codes kunnen uw leverancier helpen bij foutopsporing:

Code:e7bf03c8-b1ea-4fa9-9ab2-96d5a7554201

Timestamp:30-05-2022 12:03

Neem contact op met uw eigen leverancier binnen het netwerk voor eHerkenning voor ondersteuning bij deze melding.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Jan Busser,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik heb gelijk navraag gedaan bij mijn collega's van de afdeling eHerkenning gedaan. Er is op dit moment geen algemene storing gaande, dus we moeten naar jouw specifieke situatie gaan kijken. Hiervoor kan je het beste contact opnemen met onze eHerkenning servicedesk. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 088-6601333. 

Mijn excuses dat ik je door moet verwijzen! 

Reageer