Vraag

Ik kan niet meer inloggen in Zelfservice Cloud?

  • 9 maart 2020
  • 5 reacties
  • 185 keer bekeken

Badge

kan niet meer inloggen op eigen site en mail zelfservice cloud wie kan mij helpen.

niets reageert telkens als ik wil inloggen krijg ik de melding dat de combinatie gebruikersnaam wachtwoord niet klopt.

en ik weet zeker dat dit goed is


5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Hurmie

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat frustrerend dat het niet lukt om in te loggen. Dat zou natuurlijk gewoon moeten werken. 
Ik zoek graag uit wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. Wilt u uw klantnummer en de domeinnaam in uw forumprofiel invullen en mij vervolgens een seintje geven? 

En wilt u daarnaast toelichten wat u precies via de Zelfservice Cloud omgeving wilde controleren/wijzigen?

Badge

Mijn klantnummer is 125216096

De website is www.hnpd.nl

Ik wil graag inloggen bij Zelfservice Cloud  om aan mijn website te werkenTekst aanpassen foto's enz.

 

Met vriendelijke groet,

Herman

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Hurmie,

Bedankt voor uw antwoord! 
Ik ben even op onderzoek gegaan en ik zie dat de Eigen Site & Mail is opgeheven. Onder dit klantnummer vind ik alleen nog een Exchange Online abonnement voor e-mail. Daarnaast zie ik ook de domeinnaam niet meer bij KPN is ondergebracht. Hij staat nu bij onze partner Argeweb. Ik adviseer u daarom om daar navraag te doen. 

Badge

Sorry dat ik het zeg maar hier is nooit iets over doorgegeven of melding van gemaakt en ik heb hierover nooit bericht gehad.

Dit ligt echt bij KPN en niet bij mij, ik heb nooit opdracht gegeven om dit te wijzigen.

Ik heb altijd trouw betaald, en ineens was dit veranderd maar niet door mij dit weet ik heel zeker.

 

Met vriendelijke groet,

Herman Nijkamp.

PS.

Waarom moet ik elke keer als ik wil inloggen mijn wachtwoord wijzigen, want elke keer krijg ik de melding dat het fout is.

Badge

Het is tot nu toe helemaal goed gekomen de website staat nu in zijn geheel bij Argeweb en draad perfect.

Heb contact gehad en nu blijkt dat kpn er mee stopt en alles over doet naar Argeweb.

Hierover nooit bericht gehad omdat kpn altijd mijn verkeerde mailadres gebruikte, Argeweb heeft nu alles aangepast en het werkt nu.

Met vriendelijke groet,

Herman Nijkamp

Reageer