Vraag

traag internet

  • 22 maart 2021
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Wij zijn sinds 4 maart overgestapt van glasvezel alles in 1 naar glasvezel kleinzakelijk en ben van het langzaamste internet naar het snelste internet overgestapt, maar het internet is alleen maar langzamer geworden.

Beneden waar het modem staat gaat het redelijk, maar boven op mijn slaapkamer springt hij waar ik lig gewoon op 4 g,dit heb ik met het andere tragere internet nog nooit gehad. Ik heb de wifi manager doorlopen en er zouden veranderingen aan mijn experiabox plaatsvinden op afstand. Ik heb géén experiabox meer ,maar een box 12 modem. 

Na de veranderingen aan het modem moet je nog een x de snelheid meten en daarbij gaf hij aan dat ik beter kpn wifi versterkers kon kopen!!!  

Ik heb nooit problemen met het internet gehad en nu ik sneller en duurder internet heb wel.

 

Mvg Nicole

 

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi Nicole,

Dat geeft niks, ik begrijp dat de drukte voorrang heeft. 

Goed om te lezen dat mijn instructies enigszins hebben geholpen en dat het nu niet meer overspringt naar 4G. De Box 12 is de vervanger van de experiabox 10, maar beide boxen zijn een modem.

Wat de €5 entertainment korting betreft, het klopt dat deze nog niet geactiveerd is. Hiervoor heb ik een ticket voor je aangemaakt en mijn collega's zullen dit vervolgens in orde maken.

Ik heb jouw klantnummers afgeschermd omdat er anders gemakkelijk fraude mee gepleegd kan worden. Je kunt de klantnummers wil in je profiel invullen, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jou en KPN forum moderators.

Sorry dat dit zo lang duurde,maar het was even druk.

Ik heb gedaan wat je hierboven zei en het is wel verbeterd(hij springt niet meer op 4G),maar met vlagen is het internet echt supertraag.

Ik heb net weer de wifi manager doorlopen en hij geeft dan weer aan dat hij aanpassingen gaat doen aan de experiabox.

Is een box 12 modem ook een experiabox?

Die aanpassingen heeft hij niet kunnen doen,want de app sloot zichzelf af  en kan je weer opnieuw beginnen(heb ik na 2x opgegeven)

Heb Ik nog een andere vraag.

Ik krijg geen entertainment voordeel,terwijl ik een thuis en mobiel abonnement heb. De klantnummers zijn 901***** en 401*****

Als ik in Mijn KPN  mijn voordelen bekijk,staat ons oude thuis abonnement daar in en niet ons nieuwe.

 

Gr Nicole

 

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Nicole,

Bedankt voor het delen van jouw verhaal!

Vorige maand hadden wij contact en toen had ik jou geholpen met het verlengen van jou abonnement. Jammer om te lezen dat je nu problemen ervaart met de verbinding. Zou je wat voor mij willen testen. Wil je alle apparatuur dat op de Box 12 zit aangesloten loskoppelen ervan en vervolgens de Box ook stroomloos maken. Wacht even 2 minuten en zet dan weer de stekker in het stopcontact. Zorg er wel voor dat verder geen enkele kabel van andere apparatuur erin zit.

Zodra de Box 12 is opgestart en up and running is kun je jouw mobiel met wifi verbinden en de rest van de apparatuur ook. Uit ervaring weet ik dat dit een oplossing kan zijn.

Laat je mij weten of het is gelukt?

Reageer