Vraag

Wordpress start niet vanuit cloud

  • 28 March 2019
  • 31 reacties
  • 581 keer bekeken

Goedenmiddag,



Ik wil graag een wordpress website live zetten. Wordpress start niet vanuit cloud zelfservice. Al aantal keer opnieuw geinstalleerd evenals cache wissen en htsynchronisatie. Kunt u kijken naar mijn wp installatie. Overigens heb ik nog niet gewerkt aan de site dus alles mag gewist worden inclusief database (schone installatie).



Ik wil graag een WP-site migreren via all-in-one migratie plugin. Mij valt op dat de WP versie van KPN niet de meeste recente is. Gaat KPN die updaten of kun je dat zelf doen na opstart WP via cloudservice? je krijgt dan steeds te zien dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Overigens moet ik dan wel eerst in WP kunnen komen.



Graag uw reactie en/of actie zodat ik aan de slag kan met WP.



bvd Dick

31 reacties

Goedemorgen,



Dit site is nog steeds niet benaderbaar. Ik zie op het forum dat dit vaker voorkomt. Ik zie staan. als ik de site probeer te openen:



Deze pagina werkt niet

domeinnaam. knlan dit verzoek momenteel niet verwerken.

HTTP ERROR 500



Soms wordt de pagina een stukje geladen. Het gaat dus niet om wordpress te openen maar gewoon de site en niet alleen vanaf mijn huis maar ook op andere plaatsen via andere devices.



Groet Dick
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Dick,



Mijn excuses voor de late reactie!

Ik was gistermiddag net vertrokken toen uw bericht kwam en ben vandaag laat begonnen.



Er lijkt inderdaad een ander probleem te zijn ontstaan waardoor de site nu niet online is. Ik ga gelijk voor u op onderzoek uit en hulp inschakelen bij de collega's van de Cloud afdeling.
Dankje Rick, ik wacht het af.



Groet Dick
Reputatie 7
Badge +6
Hi Dick,



Daar ben ik weer!

Ik heb een collega van Cloud even snel laten kijken en aan onze kant staat nog steeds alles goed. Er gaat iets mis met het laden van de site. En het is natuurlijk best opvallend dat er een paar tellen later wel een deel wordt ingeladen.



Mijn collega geeft aan dat er een fout in de code zit, in de bestands- of mappenpermissie. Zoals ik eerder aangegeven heb hoort dit officieel niet bij onze ondersteuning. Mijn collega gaf alleen wel aan dat ze wel graag meedenken en kijken hoe ze toch kunnen ondersteunen. Het makkelijkste is daarom denk ik om even telefonisch contact te zoeken met mijn collega's van de Cloud afdeling. Op dit moment staat er geen wachtrij dus u moet in theorie direct iemand aan de lijn krijgen.
ok fijn. ga ik proberen. dankjewel Rick
Reputatie 7
Badge +6
Geen probleem Dick!



Ik hoor graag hoe het afloopt 😉

Reageer