Beantwoord

8 weken wachten op ondernemerspakket

  • 28 December 2015
  • 34 reacties
  • 898 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Melanie Mode,

Geen probleem, ik doe absoluut mijn best voor u! Het is erg lastig dat het probleem en de vertraging bij de netwerkbeheerder ligt, ik kan daar weinig invloed op uit oefenen. :(
Vandaag zie ik geen voortgang in de order maar ik kan de handelingen van Reggefiber en de projectaannemer ook niet inzien. Ik had graag nog goed nieuws gegeven voor het weekend aan, sorry! Hopelijk betere resultaten volgende week.
Beste Tim , 

bedankt voor je inzetting ! We wachten het af. 

met vriendelijke groet, Melanie Mode 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Melanie Mode,

Reggefiber heeft gisteren aangegeven de projectaannemer aan te sturen om deze aansluiting te realiseren. Wie de projectaannemer is en wat het precies betekent weet ik niet te zeggen. Er wordt in ieder geval actie ondernomen en dat vind ik belangrijk!

Ik blijf de status volgen en houd u op de hoogte van ontwikkelingen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Melanie Mode,

Ik heb eindelijk 'persoonlijk' terugkoppeling ontvangen over de problemen. Reggefiber, de glasvezel netwerkbeheerder, krijgt de verbinding nog niet werkend. Zojuist heeft mijn collega om opheldering gevraagd en een indicatie voor de oplossing. Mijn collega heeft aangegeven dat ze de order extra gaan monitoren, aansturen en u op de hoogte houden zodra er meer bekend is.

Nu er intern druk gezet wordt, vertrouw ik erop dat er snel een oplossing komt!

Als u deze week geen bericht krijgt dan help ik graag om dit probleem te escaleren naar een hoger niveau.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Melanie Mode,

Hier mogen we absoluut niet trots op zijn! :(

Vandaag heb ik wederom het bericht ontvangen dat er nog altijd aan een oplossing wordt gewerkt, wat een teleurstelling.

Ik begrijp de impact op uw bedrijf heel goed. Ik ga er verder achteraan en hoop u snel meer duidelijkheid te kunnen geven.
Beste Tim, 

het is inmiddels al 4 januari. Ik heb nog steeds niks vernomen van kpn ! 

Weet je wat voor een slechte reclame dit voor kpn is als 100 klanten per dag bij mij in de winkel niet kunnen pinnen en dat ze te horen krijgen dat dit aan kpn ligt ! Er is zelfs al toevallig een klant geweest die bij de hoofdkantoor van kpn werkte en hij snapt ook niet hoe het kan dat kpn sinds 4 november bezig is om internet te leveren. 

Ik hoor graag van je 

groetjes, Melanie Mode 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare,

Ik heb helaas geen terugkoppeling ontvangen. Voor vandaag had ik een agenda punt aangemaakt om er weer achteraan te gaan. Mijn excuses voor de vertraging, dat is absoluut niet fijn.

Ik kan zien dat er nog steeeds problemen in de levering van het glasvezel signaal zijn. Maandag is de status nog nagevraagd bij de technische dienst en die hebben aangegeven dat er gewerkt wordt aan een oplossing. De monteur kan daardoor nog niet ingepland worden. We zijn inmiddels 2 dagen verder dus ik heb nu rechtstreeks contact gezocht met de technische dienst met hoge urgentie. Ik hoop daardoor voldoende aandacht te kunnen krijgen voor uw order.

Zodra er meer bekend is dan breng ik u op de hoogte.
Beste Tim , 

hoe lang hebben ze bij de achterliggende afdeling van kpn nodig om contact op te nemen en een afspraak in te plannen ! Jij bent nu ook al 2 dagen mee bezig ! Heb je al reactie terug gehad ? 

Misschien een idee voor kpn om daar meer mensen in te zetten ! 

groetjes, Melanie Mode 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Zare, welkom op het zakelijke forum van KPN.

Dit is inderdaad erg frustrerend. Ik snap dat het voor u belangrijk is om zo snel mogelijk aangesloten te worden. Onze excuses voor de vertraging.

Ik heb uw privébericht ontvangen, waarvoor dank. Ik begrijp dat het wachten is op een nieuwe afspraak met de monteur. Deze kan ik zelf niet inplannen en wordt uitgevoerd door een achterliggende afdeling. Ik heb deze afdeling meteen een verzoek gestuurd om zo snel mogelijk contact op te nemen om een nieuwe afspraak te maken. Ik verwacht snel een reactie te ontvangen, ik breng u op de hoogte zodra ik meer weet.

Reageer