Vraag

Eigen linksys modem

  • 28 mei 2015
  • 29 reacties
  • 868 keer bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Ik denk dat het niet aan de modem ligt die er nu gebruikt wordt, ik denk dat het aan de lijn ligt.

Als jullie stellig blijven beweren dat er geen fouten op de lijn zitten dan wil ik graag een log van een meting van 24 uur waarin blijkt dat er in 24 uur geen fouten zijn ook graag wat de max aantal errors per seconden mogen zijn.
Reputatie 3
Badge +3
Dag Sebastiaan, 

Momenteel werkt mijn systeem niet waarmee ik de technische meldingen kan bekijken. Ik weet ook niet of de log hierin geplaatst is. Wanneer ik zelf een test doe, zie ik geen enkele verbreking. Dat betekent dat de lijn doorlopend actief is geweest. De test van de technische dienst zal natuurlijk uitgebreider zijn. Deze test is gedaan over een tijdbestek van 24 uur. 

Ik adviseer u om mijn advies ter harte te nemen. Er is geen enkel belang vanuit KPN om verkeerde informatie te verstrekken aan onze klanten. 

Met vriendelijke groet,
Burhan
Dag Burhan,

De klant wil de experiabox gaan proberen, nu heeft een monteur er een achtergelaten alleen zit er geen adapter bij kan die opgestuurd worden
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Sebastiaan,

Helemaal goed!

Wat voor model Experia Box is precies aanwezig? Dan probeer ik voor u een bijpassende stroomadapter te vinden. Kunt u mij tevens een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank sturen met het adres waar de zending naar toe mag?

Reageer