Aangezien ik wordt genegeerd op mijn andere forumpost vraag ik bij deze hier hetzelfde aan.
Nieuwe GB’s op mijn dongel & 100GB data op mijn telefonische abonnement.
Ik zit al weer een dag of 2 zonder internet.
Noodbundel 2
Goedemorgen
Ik durf niet te zeggen waarom je in het andere topic geen antwoord van Mark hebt gekregen. Ik heb zojuist een nieuwe databundel voor de Dongel aangevraagd. Hopelijk wordt dit snel verwerkt en toegekend.
Hallo Rick,
bedankt voor jouw (re)actie!
Kan er ook een nieuwe databundel op mijn mobiele abo gezet worden? Dit wordt meestal meteen verwerkt.
Op de dongel gaat vaak sws 1 dag overheen.
Ik heb echt problemen nu zonder internet…. Het is een zákelijk abonnement
Goedemiddag,
Het is gelukt om een databundel op het mobiele abonnement (nummer wat ook bij het Kleinzakelijk Internet pakket geregistreerd staat) toe te voegen. Officieel mogen we dit in deze situatie niet doen, aangezien er op dit moment geen lopende (wijzigings)order en/of openstaand storingsticket is. Maar het is toch gelukt.
Voor het overzicht stel ik wel voor om de communicatie over de voortgang vanaf nu in het eerste topic te houden
Aangezien ik nog steeds geen extra data heb op mijn dongel wat nu langer dan een week duurt stuur ik hier ook een bericht.
ook wil ik extra nieuwe data op mijn telefoon.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.