Via alle andere providers is de site wel normaal te bezoeken.
Een telefoontje met een medewerker van KPN waarin hij mij vertelde dat het IP-adres van onze server op een "blacklist" zou staan van SpamRats en dat KPN hierin nogal "streng" is , strenger dan de meeste andere providers en dat dit volgen zijn zeggen de oorzaak zou kunnen zijn.
Dit probleem opgelost door in overleg met onze hostingprovider de site te "verhuizen" naar een ander IP-adres.
Echter dit mocht helaas ook niet baten.
Op dit moment ondervinden nog steeds enkele clienten het probleem dat ze een blanco pagina te zien krijgen als ze www.mkb-bedrijvengids.nl trachten te bezoeken.
Een heel vervelend probleem. Mede omdat wij zelf besloten hebben binnenkort over te stappen op KPN voor zowel internet als telefonie (Ondernemerspakket).
Het is voor ons bedrijf van groot belang dat wij onze website kunnen blijven bezoeken en aanpassen waar nodig.
Bij de buren heb ik ingelogd op hun wifi (zij hebben een KPN abonnement), en daar krijg ik ook een blanco pagina te zien als ik de website probeer te bekijken.
Het meest vreemde is nog wel dat niet alle KPN-clienten dit probleem ondervinden.
Bij een kennis van mij (welke ook gebruik maakt van KPN als internetprovider) is de site namelijk wel normaal te bezoeken.
Ook een medewerker die ik aan de telefoon heb gesproken van KPN vertelde me dat hij (op het KPN netwerk) de site normaal kon bezoeken.
Vanmiddag is hier een medewerker van KPN geweest voor het labelen en testen van de nieuwe lijnen.
Hem heb ik ook gevraagd om op zijn laptop (waarop hij via KPN toegang heeft tot internet) de site te bezoeken.
Hij kreeg helaas ook een blanco pagina.
Iemand enig idee wat de oorzaak van dit vreemde probleem kan zijn, of nog beter.... een oplossing ?
Beste antwoord door MediaService
Bekijk origineel