BESTE MENSEN HOE KAN IK MIJN FOUTMOBIELNUMMER VERWIJDEREN EN EEN NIEUW MOBIELNUMMER PLAATSEN WAAR IK HET 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE OP KAN ONTVANGEN
Goedemiddag,
Kan je alsjeblieft toelichten wat je precies probeert te doen? Waarvoor probeer je een rectificatie code voor te ontvangen en waar probeer je precies een mobiel nummer te wijzigen?
BESTE MENSEN IK KAN ALLEEN INLOGGEN TOT ER 5 VAKKEN VOOR HET INVULLEN DAAR EERST EEN 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE INGEVULD MOET WORDEN VOOR IK VERDER KOM BIJ MIJN PRODUCTEN EN DIE 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE DIE WORDT VERZONDEN NAAR DAT FOUTE MOBIELNUMMER DAT IK NU VERWIJDERD WIL HEBBEN
BESTE MENSEN IK WACHT NOG STEEDS OP HET JUISTE ANTWOORD WAAR IK MIJN FOUT MOBIELNUMMER KAN VERWIJDEREN EN HET JUISTE MOBIELENUMMER KAN PLAATSEN WAAR IK DE 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE OP KAN ONTVANGEN WAARMEE IK GOED KAN INLOGGEN OP MIJN KPN WAAR IK AL WEER EEN PAAR WEKEN OP ZIT TE WACHTEN OP HET JUISTE BESCHRIJVING
Goedemorgen
We hebben al een tijdje contact in privé en tot nu toe communiceren we een beetje langs elkaar heen. Het heeft daarom dus geen zin om een nieuw topic met dezelfde vraag aan te maken.
Ik heb je in privé meerdere keren de stappen gestuurd die je kunt volgen om de tweestapsverificatie voo het inloggen in de MijnKPN app aan te passen. Hiervoor dien je in te loggen via de webversie van MijnKPN en dus niet de app.
Beste heer ik heb uw meerdere keren gezegt dat wanneer ik inlog met mijn gebruikersnaam en wachtwoord dat ik dan een VIJF VAKKEN BALK VOOR MIJ KRIJG WAAR IK EERST EEN 5 CIJFERIGE CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE DIE NAAR HET FOUTE MOBIELNUMMER WORDT VERZONDEN EN IK DAAR HELEMAAL NIETS KAN DOEN OOK NIET VERDER INLOGGEN OP MIJN KPN IK ZIT NOG STEEDS MUUR VAST EN KAN HELEMAAL NIETS IS MIJN ANTWOORD
BESTE HEER IK KAN ALLEEN MET MIJN GEBRUIKERSNAAM EN WACHTWOORD INLOGGEN DAARNA KRIJG IK EEN BALK MET 5 HOKJES WAAR EEN 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE IN MOET VULLEN DIE IK NIET TE ZIEN KRIJG OMDAT DEZE NAAR EEN FOUT MOBIELNUMMER WORDT VERZONDEN EN DAAR DOOR NIET KAN INVULLEN IN DE BALK VOOR HET 5 CIERIGE CERTIFICATIE CODE DIE DAAR INGEVULD MOET WORDEN EN DAT FOUTE MOBIELNUMMER ZOU IK GRAAG WILLEN VERANDEREN MET HET GOEDE MOBIELNUMMER WAAR IK DAN DE 5 CIJFERIGE CODE KAN BINNEN KRIJGEN
BESTE RICK ZOALS IK OPMERK DAN PROBEREN ZE BIJ KPN MOBIEL AAN DRIE VERSCHILLENDE ABONNEMENTEN TE SMEREN HET IS NU DE DERDE KEER DAT ZE MIJJN MOBIELNUMMER AFSLUITEN EN BUITEN WERKING PLAATSEN MAAR OM DE 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE NAAR EEN GOED WERKEND MOBIELNUMMER DAAR ZIJN DAT PERSONEEL TE LUI EN TE LAM VOOR WEL VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR STUREN DAT WEL WAAR IK GEEN EEN DONDER MEE VERDER KOM FOTO'S VAN HET INLOGGEN KRIJG IK GEEN WEG GESTUURD NAAR JOU TOE WANT ZOALS IK HET ZOU WILLEN PROBEREN WERKT HET HELEMAAL NIET MEE EN EEN MONTEUR BIJ MIJ THUIS DIE KAN DAN ZIEN WAAR DE FOUT ZIT ALS JIJ DAAR VOOR KAN ZORGEN DAT DEZE NAAR Ad Bekkers Simeonshof 15, 5469 CK ERP
Goedemorgen Ad,
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Is een van jouw mobiele nummer afgesloten? Om welk nummer gaat het precies?
Ik heb vanochtend ook in privé gereageerd met betrekking tot de afbeeldingen van het scherm waar je probeert in te loggen. Verder is het niet helemaal fair om mijn collega's en mij ‘te lui’ en ‘te lam’ te noemen om het mobiele nummer voor de verificatie code aan te passen. Dat is simpelweg iets wat we niet kunnen en mogen. Dat hoort bij de instellingen van jouw KPN ID. Daar kunnen wij niet voor jou inloggen.
BESTE RICK HET GAAT OM HET MOBIELNUMMER 0629356490 DAT HEBBEN ZE AFGESLOTEN VOOR IK EEN JA ANTWOORD SMS ZOU KUNNEN STUREN NAAR 6688 DAT HAD HELEMAAL NIET HOEVEN TE GEBEUREN WANT DAT NUMMER WAS MIJ BELOOFD DAT IK DAT ZOU BEHOUDEN DAAR HEBBEN ZE NU WEER EEN SIMLOCKKAART MET MOBIELNUMMER 0645688898 VOOR GESTUUR WAAR IK HELEMAAL GEEN 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE OP BINNEN KRIJG OM IN MIJN KPN IN TE KUNNEN LOGGEN OMDAT STEEDS DE 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE NAAR HET GENOEMDE MOBIELNUMMER VERZONDEN WORDT ALS JIJ KAN ZORGEN DAT IK HET GENOEMDE MOBIELNUMMER WEER HERSTELLEN KAN DAT IK DAARMEE KAN BELLEN EN DE 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE KAN ONTVANGEN OP DAT GENOEMDE MOBIELNUMMER DAN IS HET DIK VOOR ELKAAR
Beste Rick S zou jij mij ook kunnen helpen bij het registreren van een Nieuw Account op de WEPMAIL VAN KPN ZODAT IK OOK EEN GOED ACCOUNT HEB VOOR DE KPN WEBMAIL OM DAAR BERICHTEN TE KUNNEN ONTVANGEN EN NIEUWE BERICHTEN KUNNEN VERSTUREN MIJN EXUSSES VOOR HET WOORD DAT IK NIET HAD MOGEN ZEGGEN MAAR ALS JIJ DEZE ZAKEN VOOR MIJ OP KAN LOSSEN BEN IK DIK TEVREDEN OF IEMAND VAN DE TECNISCHE DIENST DIE JIJ ZOU KUNNEN STUREN
Beste Ad,
Wil je aub stoppen met de dikgedrukte hoofdletters?
Ik probeer je zo goed mogelijk te helpen en tot een oplossing te komen.
Volgens mij hebben we het al eerder over nummer 0629356490 gehad. Dit nummer is op dit moment niet actief bij ons. Ik zie dat er eerder wel een porteerverzoek is gedaan om dit telefoonnummer over te nemen. Die portering (overname) is geannuleerd, omdat het nummer ook bij de ‘oude’ provider niet actief is of was. En we kunnen alleen actieve telefoonnummers overnemen.
Voor de verificatiecode om in te kunnen loggen in de MijnKPN app is het zaak dat de instellingen voor de tweestapsverificatie aangepast worden. Dit kan, zoals eerder uitgelegd, in de MijnKPN webversie .
En tot slot vraag je in het laatste bericht hulp bij het registreren van een nieuw account voor de webmail. Wil je, naast het bestaande @kpnmail.nl mailadres, een nieuw mailadres aanmaken?
dat is helemaal de bedoeling om een nieuw E-MAIL ADRES AAN TE MAKEN MAAR HOE KAN IK DAT DOEN DAAR BIJ MOET ER VOLGENS MIJ GEREGISTREERD KUNNEN WORDEN ANDERS GAAT MIJ DAT NIET LUKKEN
BESTE RICK S DAT GAAT MIJ NIET LUKKEN OMDAT ER BIJ DE WEBVERSIE BOVEN HET INLOGGEN VOOR DE TWEEDE KEER EEN BALK VOOR EEN 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE-CODE INGEVULD MOET WORDEN DIE NAAR HET FOUTE MOBIELNUMMER 0629356490 DE 5 CERTIFICATIE CODE NAAR TOE GESTUURD WORDT DIE IK NIET KAN ZIEN EN INVULLEN OP DE 5 CIJFERIGE BALK WAAR DE 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE MOET INGEVULD WORDEN LOOP IK HELEMAAL VAST
Beste Rick S Voor een Bewijs dat jij het zelf bij Ad Bekkers Simeonshof 15, 5469CK ERP KAN ZIEN ZOU JIJ ZELF BIJ HEM KUNNEN KOMEN KIJKEN IS EEN BETER VOORSTEL IDEE VAN HEM
Beste Ad,
Op de pagina E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen vind je informatie over hoe je een extra mailadres aan kan maken. Ga daarvoor op de pagina naar ‘Nieuw e-mailadres aanmaken’.
Over het niet kunnen inloggen in de webversie omdat je daar ook verificatie code voor nodig hebt, hebben we in privé ook al contact geweest. Daarom vroeg ik om een afbeelding van wat je precies ziet. De verificatiecode is namelijk alleen van toepassing bij de app, dus daar gaat iets niet helemaal goed. Het lijkt erop alsof het via de laptop/computer dan bij jou nu ook via de app gaat. Je kunt proberen om de volgende link in een nieuw tabblad in te vullen:
inloggen.kpn.com/?response_type=code&%2338;%2338;redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijn.kpn.com%2F%23%2F&%2338;amp;%2338;amp;%2338;amp;scope=openid&%2338;amp;%2338;amp;%2338;amp;client_id=selfcare-web-authorization-code&%2338;amp;%2338;amp;%2338;amp;state=1b5db793-c91a-45b4-8337-9946cb2950f4
Tot slot moet ik je melden dat ik niet in de gelegenheid ben om daarvoor bij jou langs te komen. Als je hier face-to-face hulp bij wilt hebben ben je natuurlijk van harte welkom in een KPN winkel.
BESTE RICK S MET DIT ANTWOORD BEN IK NIET VOORUIT GEHOLPEN IK DACHT DAT JIJ DAT WEL BEGREPEN HAD EN ALS JIJ ZELF BIJ MIJ ZOU KOMEN DAN KAN JE HET BEWIJS ZIEN WAT ER BIJ MIJ FOUT GAAT DOE JE DAT NIET DAN ZIT IK NOG MAANDEN VAST JE KAN OOK ZORGEN DAT ER EEN MONTEUR GESTUURD WORDT NAAR MIJ TOE
Beste Ad,
Zoals eerder aangegeven en besproken ben ik niet in de gelegenheid om bij jou langs te komen. Daarnaast is het ook niet mogelijk om voor het inloggen in MijnKPN een monteur aan te sturen. Wat je wilt gaat dus niet lukken. Daarnaast heb je als klant de optie om tegen betaling een servicemonteur te plannen maar dat is in principe ook niet bedoeld voor problemen met inloggen in MijnKPN.
Je kunt eventueel naar een KPN winkel om daar hulp te krijgen en iemand met je mee te laten kijken. Meer kan ik op afstand ook niet doen.
Beste Rick S Zou jij dan ook niet kunnen zorgen dat jij het OPSTELLING DIE JIJ 31-08-2023 OVER HOE IK MIJN MOBIELNUMMER DAT DAAR FOUT IS KAN VERWIJDEREN EN HET JUISTE MOBIELNUMMER AAN TE BRENGEN DAN WEET IK WAAR IK KAN ZIJN IK VINDT HET JAMMAR DAT IK TOEN DIE OPSTELLING BEN KWIJT GERAAKT DAAROM VROEG IK OPNIEUW NAAR DIE OPSTELLIN DIE GEPLAAST WAS 31-08-2023 ROND HALF 8 DAN KAN IK ER ZEKER MISSCHIEN UIT KOMEN ALS JIJ DIE NOG WEET
Beste Rick ik vraag nog een keer de OPSTELLING WAAR IK MIJN FOUT MOBIEL NUMMER KAN VINDEN OMDAT TE VERWIJDEREN EN HET JUISTE TE PLAATSEN ALS JIJ DIE OPSTELLING VAN 31-08-2023 NOG EENS WIL HERHALEN EN PLAATSEN ZOU IK ER UIT KUNNEN KOMEN MET JOU HULP SCHRIFTELIJK AAN TE BRENGEN DAN KAN IK DIE OPSLAAN OM TERUG TE KUNNEN LEZEN
Goedemorgen
- Eerst log je in met jouw KPN ID:
- Dan klik je op ‘Profiel’
- Bij de stap ‘Verificatie in 2 stappen’ kun je het inloggen met een verificatiecode aan- of uitzetten. Als je het uitschakelt hoeft er helemaal geen verificatiecode ingevoerd te worden voor het inloggen in de MijnKPN app. Je kan het ook eerst uitzetten en vervolgens weer inschakelen.
- Bij het opnieuw inschakelen vul je dan het mobiele nummer in waar de sms met de verificatiecode naar toe gestuurd moet worden:
Hopelijk kom je hier mee verder!
BESTE RICK BIJ DIT GEVAL KAN IK NOG EENS NIET INLOGGEN WIL IK DAAR MIJN E-MAIL ADRES MIJN E-MAIL PLAATSTEN DAN STEEKT ER EEN VINGER OMHOOG OOK BIJ HET WACHTWOORD KAN IK GEEN WACHTWOORD PLAATSTEN EN KRIJG IK Allerlei figuren waar ik n iets mee kan doen ik krijg niet eens de kans om min E-mail adres te plaatsen en ook niet bij het wachtwoord te plaatsen ik kom daar helemaal niet mee vooruit eerlijk gezegt
ik hoop dat jij nog een ander systeem heeft waar ik wel mijn E-mail adres en op de tweede regel het wachtwoord of het mobielnummer kan invullen dat gaat op deze figuur helemaal niet
BESTE RICK S HET SYSTEEM WAT JE MIJ ZOJUIST GESTUURD HEEFT WERKT HELEMAAL NIET MEE IK KAN GEEN E-MAIL KWIJT OP DE EERSTE REGEL VAN HET E-MAIL ADRES EN OOK OP REGEL TWEE VAN HET WACHTWOORD KAN IK HELEMAAL NIETS INGEVULD KRIJGEN ZO OOK NIET BIJ HET MOBIELNUMMER DAT DOORGEGEVEN MOET WORDEN KAN IK NIETS KWIJT
Beste Rick S IK DENK WANNEER IK MIJN E-MAIL ADRES IN WIL VULLEN DAT HET SYSTEEM WAT JIJ MIJ GESTUURD HEEFT AFGESLOTEN IS VOOR MIJN GEGEVENS IN TE VULLEN EN OOK VOOR HET MOBIELNUMMEL WAT IK DOOR ZOU MOETEN GEVEN VOOR DAT ALLES OP SLOT ZIT EN NIET IN KAN GEVULD WORDEN DAT VERWACHT IK PROBEER OM DIE VAN 31-08-2023 ALS JE DIE NOG WEET TE VINDEN
Hey Ad,
Er is geen andere manier om in de webversie van MijnKPN in te kunnen loggen. Het is overigens wel zeer vreemd dat je geen inloggegevens in kunt vullen. Dat heb ik nog niet eerder gezien. Probeer het anders even in een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Edge.
Tot slot moet ik je melden dat ik vanaf nu voor een paar weken van vakantie ga genieten. Natuurlijk zijn mijn collega's wel aanwezig om je verder te kunnen helpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.