Met de nieuwe MijnGesprek app voor KPN ÉÉN MKB klanten kunnen medewerkers van bedrijven hun telefoonverkeer volledig zelf beheren. Zo kunnen zij hun eigen, persoonlijke voicemail begroeting aanmaken.
De nieuwe MijnGesprek app van KPN is er sinds deze week speciaal voor zakelijke klanten. De app biedt meerdere functies die eenvoudig te beheren zijn. Enkele voordelen van de app zijn het kunnen doorschakelen, het inspreken van een voicemail begroeting en het kunnen wijzigen van de aan- of afwezigheidstatus.
“Er is gebleken dat steeds meer klanten hun zaken online willen regelen.”, vertelt Joost Tieleman, productowner digitalisatie bij KPN zakelijke markt. Door de app te gebruiken transformeert uw mobiel als het ware in een afstandsbediening van de KPN ÉÉN MKB telefooncentrale. “Waar u voorheen naar de beheerder stapte, kunt u het nu eenvoudig zelf doen.”
MijnGesprek maakt het voor u als gebruikers van de KPN ÉÉN MKB telefooncentrale voor vaste en mobiele telefonie mogelijk de centrale op een makkelijke manier te bedienen. Zo hebt u overal optimale controle over uw bereikbaarheid: op kantoor, thuis, bij uw klant of onderweg.
MijnGesprek werkt als afstandsbediening van uw telefooncentrale, zo kunt u:
- Gepresenteerde nummer instellen vast, mobiel of anoniem
- Doorschakelingen instellen (altijd, bij niet bereikbaar, bij in gesprek etc.)
- Gemisten vaste en mobiele gesprekken inzien en terugbellen
- Voicemail berichten beluisteren en doorsturen
- Voicemail begroeting opnemen
- Aangekondigd/onaangekondigd doorverbinden
- Driegesprek voeren
- Wisselgesprek instellen
- Vast-Mobiel integratie instellen
- Anywhere instellen (vereist licentie)
- Gespreksopname bedienen (vereist licentie)
Driegesprek voeren
Bespaar tijd en voer een driegesprek. U belt dan met twee personen tegelijkertijd. Handig voor een werkoverleg of het maken van een afspraak.
Uitgaand telefoonnummer instellen
Met de MijnGesprek app kiest u zelf met welk nummer u belt. Hiermee kunt u onderscheid maken tussen privé, collega's en klanten.
Uit Stel een doorschakeling in via de Nachtschakeling
Hebt u KPN EEN MKB? Dan kunt u gebruik maken van de Nachtschakeling. Hiermee schakelt u zakelijke oproepen buiten kantooruren door naar voicemail of telefoonnummer naar keuze. De nachtschakeling beheert u in MijnKPN Zakelijk.
MijnGesprek biedt mobiliteit én controle voor KPN ÉÉN MKB
Met KPN ÉÉN MKB zijn vaste en mobiele telefonie geïntegreerd. Of u nu een vast toestel, mobiel toestel of de InContact app gebruikt, u blijft volledig in controle met welk apparaat u uw binnenkomende oproepen wilt beantwoorden. Met MijnGesprek hebt u dus altijd controle over uw bereikbaarheid, ongeacht waar u zich bevindt.
De app is ontwikkeld en gebouwd door een team KPN’ers en dochterbedrijf RoutIT. Doordat het team snel op elkaar was ingespeeld, resulteerde dit in een leuke samenwerking met snel resultaat. De toekomst van de MijnKPN zakelijk app belooft ook veel goede dingen. Het plan is om de app te transformeren tot een allesomvattende digitale omgeving waarin alle webapplicaties samengevoegd worden. Bent u ook benieuwd?
Meer informatie leest u op de pagina van MijnGesprek app voor KPN EEN MKB.
Download de MijnGesprek app gratis
MijnGesprek voor KPN EEN MKB is beschikbaar voor iOS en Android.
Download uit de Apple Store
Download uit de Google Play Store
Interessant voor u:
-
KPN EEN MKB: Uitleg 1e factuur
-
KPN Kleinzakelijk: KPN introduceert 1 Gbit/s glasvezelinternet
- KPN EEN MKB: Wat is VoIP?