Sticky

WiFi call of 4G-bellen bij KPN


Reputatie 5
Badge +5

Sinds kort maakt het niet veel meer uit als u in een zwaar geïsoleerd gebouw, in het buitengebied met zwak signaal of in het buitenland zonder netwerk zit. U kunt namelijk bellen met hoge geluidskwaliteit via een beschikbaar wifinetwerk. Zelfs als het wifisignaal zwak is, kunt u nog steeds bellen met lagere kwaliteit. Dit biedt enorm veel nieuw kansen en mogelijkheden.




Naast bovenstaande voordelen zal het belsignaal stabieler zijn en bent u 1 a 2 seconden sneller verbonden. Verder blijft uw datanetwerk beschikbaar voor het internetten terwijl u belt. Bellen via wifi werkt via dezelfde netwerkinstelling als bellen via 4G. Zorg dus dat Bellen via 4G (ook wel Voice over LTE of VoLTE genoemd) aanstaat in uw toestel. Bij Samsungtoestellen staat dit automatisch aan. Bij iPhones staat dit automatisch uit en heeft u minimaal IOS 12.1 nodig met de nieuwste aanbiederinstellingen.

Uw toestel dient uiteraard wel geschikt te zijn voor deze techniek. Hieronder een lijst: met alle geschikte toestellen:

Geschikte toestellen (04-12-2018):

  • Samsung Galaxy A6 Dual-SIM (SM-A600FN - DS)
  • Samsung Galaxy A7 Dual-SIM (SM-A750FN)
  • Samsung Galaxy A8 (SM-A530F)
  • Samsung Galaxy J6 Dual-SIM (SM-J600FN - DS)
  • Samsung Galaxy Note 9 Dual-SIM (SM-N960F)
  • Samsung Galaxy S8 (SM-G950F)
  • Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F)
  • Samsung Galaxy S9 (SM-G960F)
  • Samsung Galaxy S9+ (SM-G965F)
  • Apple iPhone 6 (Model A1586)
  • Apple iPhone 6 Plus (Model A1524)
  • Apple iPhone 6s (Model A1688)
  • Apple iPhone 6s Plus (Model A1687)
  • Apple iPhone 7 (Model A1778)
  • Apple iPhone 7 Plus (Model A1784)
  • Apple iPhone 8 (Model A1905)
  • Apple iPhone 8 Plus (Model A1897)
  • Apple iPhone SE (Model A1723)
  • Apple iPhone X (Model A1901)
  • Apple iPhone XR (Model A1984)
  • Apple iPhone XS (Model A1920)
  • Apple iPhone XS Max (Model A1921)

Hebt u een geschikt toestel met de juiste instellingen en werkt het tóch niet?

Dat kan te maken hebben met de instellingen van uw abonnement. Veel klanten maken nog gebruik van een verouderde dienst genaamd MSISDN. Dit is een dienst die niet of nauwelijks meer gebruikt wordt. Wilt u controleren of dit bij u het geval is, bel dan met 1200 of reageer onder dit topic. Wij zullen de MSISDN dienst verwijderen en VoLTE voor u aan zetten. Zo kunt ook u gebruik maken van de nieuwste netwerktechnologie.

Voor meer informatie en veel gestelde vragen kunt u terecht op onze website.


Interessant voor u:


0 reacties

Geen reactie

Reageer