Vraag

DNS aanpassen

  • 7 February 2024
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Een klant heeft een domein bij KPN geregistreerd. Die hebben we een tijdje geleden via http://cp.online.kpn.com/ aangepast. Alleen zie ik dat die niet meer werkt. Hoe kan ik dit nu doen? Ik zie bijvoorbeeld dat het via Microsoft kan, alleen zie ik daar de oude DNS niet in terug.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen Mees, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat is inderdaad een tijdje terug geweest want die CP-pagina is niet meer online.

Welke domeinnaam gaat het over?

Goedemorgen Mees, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat is inderdaad een tijdje terug geweest want die CP-pagina is niet meer online.

Welke domeinnaam gaat het over?


@Mark L. Het gaat over coachruth.nl. Dit is niet een domein die ik geregistreerd heb. Dit staat op het account van de klant. Hoe kan ik daar nu bij de DNS komen?

Reputatie 5
Badge +5

Dit gaat via het MijnKPN Zakelijk account. Daar kun je onder producten kiezen voor Cloud. Vervolgens ga je naar een pagina waar je o.a. de dns-records kunt aanpassen.

Reageer