Vraag

Noodpakket

  • 12 March 2023
  • 78 reacties
  • 722 keer bekeken

Sinds begin februari heb ik een noodpakket (in afwachting van nog aan te leggen glasvezel 1 april). 

Als de databundel op is (dongel) bel ik om te laten aanvullen. Die data wordt op de simkaart gezet en zou meteen beschikbaar moeten zijn. Soms vertelt een medewerker dat het 24 uur duurt. Dat betekent dat na elke aktie van KPN om het op te lossen ik 24 uur moet wachten. Als het dan nog niet werkt; weer bellen en 24 uur wachten. Inmiddels heb ik al 2x een dongel opgestuurd gekregen. En nu doet zich wéér hetzelfde probleem voor; geen internet beschikbaar. 

Elke week is er een probleem met het aanvullen van data. Hierdoor heb ik één tot enkele dagen geen internet. Ik ben voor mijn bedrijf afhankelijk van internet! 

Hoe kan dit snel en adequaat opgelost worden?

 

 


78 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen, goed om te lezen dat je eindelijk een vaste verbinding hebt. Weliswaar niet het gewenste glas, maar ik begrijp dat je tevreden bent. Dus dat is mooi.

Wat betreft de compensatie. Daarvoor heb ik een klacht aangemaakt. Een klachtbehandelaar zal de case analyseren en contact opnemen om een mogelijke compensatie te bespreken. 

Ja, ik ben er ook erg blij mee! 
 

Ik wacht bericht af van de klachtbehandelaar. 
Jij in elk geval bedankt voor je hulp en input! 

Reputatie 5
Badge +5

Graag gedaan hoor. 

Reageer